Gå til innhold

Norges råeste Audi A4 !

Ranger emnet


doggy

Anbefalte innlegg

Hvordan kan Audien bli kåret til NORGES PENESTE A4 på ett LOKAL LAGSTREFF I ALTA? Hør på deg selv. greit nok at den kanskje vant for peneste frem møtte a4, men norges peneste er den ikke og det kommer den nok ikke til å bli heller. Makan til tullball

 

Da er vel bilen min norges peneste 80cc (før jeg kræsjet) i og med at det har vært 4stk som har sett på bilen min på Oslo lokallags treff før da. :hammer

 

 

Sier det bare sånn det er. det er faktisk fakta også...selv synes jeg den bilen er litt på bærtur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HEHE Dans biler har en tendens til å bli et samtale emne :cab

 

det jeg finner litt merkelig er at en"narkoman biltyv" er i stand til å stjele både nøkler og bil men totalt ute av stand til å gire :jackinbox haha helt sikkert,tviler ikke et sekund på at bilen ble stjælt men stiller meg litt tvilende til at han har kjørt flere mil på 1.gir drunk .

 

at bilen har hatt en "røff" oppvekst stiller jeg meg derimot ikke tvilende til,Dan har en tendens til å "bruke" bilene sine:)

 

Uansett det er morsomt å se at det eneste som fremdles er like sterk som kjønnsdriften her oppe i Nord er misunnelsen :ass .

 

Til trådstarter: stilig bil selv om det ikke er helt min smak,og når det gjelder de gummimellomleggene på bakfjærene så kan vel de ha litt å gjøre med at bagasjen var temmelig overfylt med stereo.

 

mvh Odd-Helge

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE Dans biler har en tendens til å bli et samtale emne :cab

 

det jeg finner litt merkelig er at en"narkoman biltyv" er i stand til å stjele både nøkler og bil men totalt ute av stand til å gire :jackinbox haha helt sikkert,tviler ikke et sekund på at bilen ble stjælt men stiller meg litt tvilende til at han har kjørt flere mil på 1.gir drunk .

 

Må vel legge til at denne sinnsforvirrede personen som stjal bilen, har et meget avslappet forhold til stoff og da tenker jeg ikke på tekstiler, dessuten har han splittet personlighet på toppen av det hele..å lappen har han aldri hatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, vi disser ikke tittelen, men disser "selvutropelsen" av tittelen på bilen!

 

bilen er ikke den feiteste, NEI, det er den ikke, men vi kan godt vote på det, med de 4-5 råe vi finner i norge, om noen mekker en slik vote, hadde jo vært über å vite folks meninger ;)

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en A4 1,8t så det er nok emblemtrim ja :hammer

 

til ssagat: uansett hvor avslappet forhold vedkommede har til stoffer som ikke er tekstiler:) så finner jeg det merkelig at han var i stand til å Komme seg fra Dan til Tana uten å få til å gire,,,,jeg mener han fikk jo til å ta løst for pokker hellothere og det er jo et stykke fra Båtsfjord til Tana såvidt jeg kan huske

 

og dessuten så med flere personligheter burde da minst en av de få til å gire da for pokker drunk

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en A4 1,8t så det er nok emblemtrim ja :hammer

 

til ssagat: uansett hvor avslappet forhold vedkommede har til stoffer som ikke er tekstiler:) så finner jeg det merkelig at han var i stand til å Komme seg fra Dan til Tana uten å få til å gire,,,,jeg mener han fikk jo til å ta løst for pokker hellothere og det er jo et stykke fra Båtsfjord til Tana såvidt jeg kan huske

 

og dessuten så med flere personligheter burde da minst en av de få til å gire da for pokker drunk

 

Det skal jo være sagt at alle personlighetene til denne skapningen er like udugelig.....:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår