Gå til innhold

Norges råeste Audi A4 !

Ranger emnet


doggy

Anbefalte innlegg

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror det er mange som er missunelige her..

Spesielt de som snakker dritt om den fra der bilen gikk sist..

Men til dere som er fra Finnmark, dere har jo skikkelig råe biler ser jeg i avtaren og slikt... Så der har dere jo mye å stille opp med.. :hammer

HAdde jeg hatt (eks. en gammel dritt golf) så hadde jeg IKKE rakket ned på denne bilen for å si det sånn, men det er vel bare meg det...

 

Og til alle dere som gir oppskrift "for den perfekte styling" dette er jo bare tull.. Skal alle audier være senka og lakkert helt ned så blir det kjedelig her i verden... Vån opp idioter.. Bilen er tøff nok den, men sikkert ikke perfekt.. Jeg er enig at den ikke er norges råeste...

 

Var det noen tanaværinger her?! :) Tror dere enda at bilene går bedre jo større felger dere har?

'97 Audi A4 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen tanaværinger her?! :) Tror dere enda at bilene går bedre jo større felger dere har?

 

Ja, bor i Tana :)

Hvem i all verden har påstått noe sånt? Må ikke bruke dere når en har sagt noe ;) Akkurat som om jeg sier at alle i Oslo er homo når en er det..

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til alle dere som gir oppskrift "for den perfekte styling" dette er jo bare tull.. Skal alle audier være senka og lakkert helt ned så blir det kjedelig her i verden... Vån opp idioter.. Bilen er tøff nok den, men sikkert ikke perfekt..

 

Akkurat dette med senkinga er jeg enig i, noen av oss bruker bila også .

Her i Nord er det ikke veier som sørpå, men traktorstier og når bare bassen veier 35kilo, så er det greit å ha litt å gå på .

 

Ellers så er det ikke noe galt med folk fra Tana, har truffet mange greie karer der på bilstereotreff .

 

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med det som blir skrevet her... finnes ikke noen fasit på hva som er den

 

perfekte a4, og som alle her vet er smaken som baken. Synes det er feil av folk å

 

rakke ned på denne stakkaren som har brukt mye penger på innkjøp av bilen. Han er

 

sikkert veldig fornøyd med den, og det er ikke alltid like lurt å si det man mener:) Er

 

enig med at bilen er langt fra "norges råeste" men jeg synes det er artig å se at folk

 

tørr å satse litt penger på bil slik at entusiasmen og oppmerksomheten for intressen og l

 

idenskapen vår øker. Kan garantere deg at du snur deg hvis den bilen passerer deg i

 

 

gata! Jeg har aldrig sett denne bilen i virkligheten så jeg utaler meg bare utifra bilder

audi a3 er tingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mange som er missunelige her..

Spesielt de som snakker dritt om den fra der bilen gikk sist..

Men til dere som er fra Finnmark, dere har jo skikkelig råe biler ser jeg i avtaren og slikt... Så der har dere jo mye å stille opp med.. :hammer

HAdde jeg hatt (eks. en gammel dritt golf) så hadde jeg IKKE rakket ned på denne bilen for å si det sånn, men det er vel bare meg det...

 

 

Så bare fordi man er fra finnmark, så har man ikke råe biler? Greit at det ikke er FLUSH av dem, men det fins mer en en RÅ (visst man kan kalle en A4 turbo for rå så, som jeg antar du syns din er, iom. du ser i avatarer hvordan f.eks "drittgolfer" vi har her, så er vel A4 Turbosilver rått i dine øyne) bil her nord! Å det er jo ikke snakk om å være missunnelig når man sier noe negativt om en bil? Hadde jeg hatt lyst på den, hadde jeg kjøpt den når Dan Robin skulle selge den, men jeg har nok rævkjørte biler fra før av! hellothere Men som sagt, bilen er langt fra det værste jeg har sett!

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke rakket ned på bilen som er nevnt i denne posten...

Pga. at jeg ikke mener jeg har noe som er råere, eller at jeg synes det er fin oppførsel.. Og det var endel folk som rakket ned på bilen fra Finnmark.. Regner med det går ut på sjalusi... Sikkert mange råe biler i vardø Toni.. Men det var ikke det som var pointet..

 

Pointet jeg skulle ha frem var at det er jævli surt for han stakkaren som har kjøpt denne bilen.. Alle 10år gammle biler har noe negativt på seg, det er helt sikkert. Men at han får slengt historier som er smurt godt på i trynet synes ikke jeg er greit....

 

Å det siste jeg skreiv var jo selvfølgelig bare for å få diskusjonen i gang med dem som skreiv negative ting... kiddie

Å jeg mener ikke at det ikke er råe biler i finnmark.. Dere har supra, bmw, audier i fleng...

'97 Audi A4 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt Dan Robin har hatt i eie blir trakket på...sånn er det bare..om det er sjalusi eller ikke skal ikke jeg utale meg om.

husker den sorte A6'en..alle påsto den var ihjælkjørt og på randen til å ramle i staver når som helst..

jaja bilen går enda den og ikke har den tilbrakt noe tid på verksted heller utover service..

denne tråden ser ut til å utvikle seg noe i retning av den som var på båtsfjordsiden...der admin til slutt måtte stenge forumet grunnet all drittkastingen som foregikk der...og hva startet det hele med???

 

jo NORGES RÅESTE A4;)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke rakket ned på bilen som er nevnt i denne posten...

Pga. at jeg ikke mener jeg har noe som er råere, eller at jeg synes det er fin oppførsel.. Og det var endel folk som rakket ned på bilen fra Finnmark.. Regner med det går ut på sjalusi... Sikkert mange råe biler i vardø Toni.. Men det var ikke det som var pointet..

 

Pointet jeg skulle ha frem var at det er jævli surt for han stakkaren som har kjøpt denne bilen.. Alle 10år gammle biler har noe negativt på seg, det er helt sikkert. Men at han får slengt historier som er smurt godt på i trynet synes ikke jeg er greit....

 

Å det siste jeg skreiv var jo selvfølgelig bare for å få diskusjonen i gang med dem som skreiv negative ting... kiddie

Å jeg mener ikke at det ikke er råe biler i finnmark.. Dere har supra, bmw, audier i fleng...

 

Skjønner! :) Men i dette tilfellet med A4'a, så kan jeg med hånden på hjertet si at den er ikke så bra som den ser ut ved første øyekast! Når oljerøyken ligger som et tykt teppe etter den, sier det vel seg selv at motoren ikke er PENT behandlet!?! :)

 

Sant Roger-Johan?? :)

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... :)

 

Det skal være sånn... Men har ett spørsmål her til trådstarter.. Er han som har handla bilen rik eller? Viss han har betalt som nevnt tidligere i denne posten (300k) så må han jo være, ja.. ung, og full av penger..

Det vil jeg ikke si den er verdt... Da skulle han sett litt mer på autodb..

 

Yes, Toni.. Thats me.. Sett å vente på cash på kontoen så jeg kan overføre penger til deg sånn at det blir xenon..Vurderte å handle ett H4 sett til pappa sin bil og (julegave) Hvordan går det med beibien... :) ?

'97 Audi A4 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår