Gå til innhold

Norges råeste Audi A4 !

Ranger emnet


doggy

Anbefalte innlegg

Man kan vel påstå at grillgitteret, frontlyktene og felgkantene harmonerer med SPEILENE om man legger mye godvilje i det.

 

Ville lakkert den svart, bytta til noen svarte TYSKE felger med store røde bremser bak, svart gitter og speil og andre baklykter. Ellers vekker den jo oppsikt, som kanskje er poenget med annleggsdemobiler? Men om det er positivt eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitter å stusser på folk sier at det ikke er gjort så mye med bilen.. synest ikke kamelon er noe særlig. men bilen er jo rå.. spessiel bil.. og kan tro det er mye jobb og sparkle inn skjermbredderne og få det bra. bilen er bra gjennomført! og det kan fean ikke folk komme å si den ikke er gjort.. selv om den kan være behandlet shabby oppgjennom åran.. og mange rakker sinnsykt ned på bilen mest fordi di er sjalu men tørr ikke innrømme d. og synest det er jævli barnslig av dere og sitte og BARE disse bilen... guttn er 18 år og synest bilen er rå selv. og er mange andre som synest den er fin. og sinnsykt masse damer som liker bilen... så, :cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell ikke så mye annet crome. men den lyse fagern går jo igjen i gittre. felgene og lyktene..

 

problemet er att "alle" har disse felgenen, i VW og Audi miljøet = Wohoo! :p

 

- at damene liker bilen, ja, pga. fargen? eller er de tenåringer som ikke kan bedre, søstra til dama er 15, hu kan ikke mye om bilen, men er fargen kul, er bilen kul, da kan den godt være orginal, eller høy som ett fjell for hennes del. :hammer

 

Til deg som eier bilden... Senk bilen din myyyyyyye, andre felger, andre baklykter, fjern vingen, andre speil og bytt gitteret i fangerne........ da blir bilen straks mye penere....eller du gjør ihvertfall beste ut av det...

 

- sant sant! (om han gjør det beste utav det veit jeg ikke men).

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som eier bilden...

Senk bilen din myyyyyyye, andre felger, andre baklykter, fjern vingen, andre speil og bytt gitteret i fangerne........ da blir bilen straks mye penere....eller du gjør ihvertfall beste ut av det...

 

Min versjon!

Til deg som eier billen...

Senk bilen din mere, andre felger, andre baklykter, andre speil og bytt gitteret i fangerne til orginal RS4........ da blir bilen straks mye penere....faktisk enormt mye bedre...er ikke så dyre mods. heller.

 

Synes denne tråden har "tatt" litt av, husk at det er ikke eieren av bilen som har lagt ut påstanden her, selv om ikke bilen er norges peneste er det fortsatt en flott bil og kan bli riktig så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som eier bilden...

Senk bilen din myyyyyyye, andre felger, andre baklykter, fjern vingen, andre speil og bytt gitteret i fangerne........ da blir bilen straks mye penere....eller du gjør ihvertfall beste ut av det...

 

 

Til deg som eier bilen. Gjør akkurat det DU syns er finest med den!

 

 

Er det en ting som provoserer meg så er det alle "lovene og reglene" for styling og modifisering av tyske biler man får tredd over huet her.

:fire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som eier bilen. Gjør akkurat det DU syns er finest med den!

 

 

Er det en ting som provoserer meg så er det alle "lovene og reglene" for styling og modifisering av tyske biler man får tredd over huet her.

:fire:

 

Er vel egentlig ikke så mange lover og regler på styling av tyskebiler, men folk som er vant til å se på FLOTTE audier på treff forventer seg kanskje litt mere enn det der. Bilen er etter min smak ikke ordentlig gjennomført da det for meg desverre ikke ser bra ut. Ja nå kommer vi nesten inn på personlig smak.

 

Men desverre så tror jeg aldri denne bilen vil kunne hevde seg bra nok på ett VACN treff så lenge det ikke blir fjernet div ting og lagt til noe andre ting.

 

Dette skyldes ikke disse "lovene og reglene" som du hinter til Tommy Erwin, men heller det at de fleste som er på slike treff krever litt mere enn torsahov grill netting og emblem "styling/trimming" på en bil som skal hevde seg bra i utstilling. Så klart så er det masse eksempler på VW/Audier som har vunnet med slik netting, men jeg tror folk flest begynner å bli lei av dette.

 

Disse lovene og reglene du hinter til er dette sånn holde bilen kleen osv? Det at folk blir på virket av trendene i Tyskland osv er ikke mye å få gjort med, og når du tenker deg om så er det rart at folk har likt den stilen i over 15år? eller? :hammer

 

Greit nok at bilen skiller seg ut, men for meg er det på en veldig lite attraktiv måte. Det er personlig smak! hellothere

 

Slik som felga f.eks. disse var en stor hit i VW/Audi klubben i det Shariff solgte de grisebillige. Jeg syntes de felga var grise feite akkurat som RS4 felger helt til alle andre begynnte å sette de på alle slags biler.

 

Angående chrome gitter i fanger og grill så er dette jeg personlig ser på som veldig glorete og kan ikke skjønne at folk kler inn bilen sin i slik dritt. er vel bedre å ha noe som ikke skjærer så mye i øya? Original RS fanger og grill ville nok kunne gjøre utslaget, kameleon lakk er også noe som jeg desverre syntes kler ekstreme biler som de du ser på treff i Spania, England og Frankrike.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Nei, nå får det pinadø bli slutt på svartmalinga .

Må si at nå som Audi er kommet opp på nivå med Skoda Octavia i kvalitet så er bilen bra .

 

Ellers så ser bilen helt ok ut, kansje den var råeste bil på treffet :thumb

 

Mvh :D

 

Skjønte ikke helt den kommentaren: "Nå som Audi er kommet opp på nivå med Skoda Octavia i kvalitet så er bilen bra!

 

Det er vel heller skoda som begynner å nærme seg kvalitets nivået

til Audi og VW?

 

Må tenke deg litt mere om veit du.

 

At denne bilen er den "peneste" A4`n på det lokallags treffet i Alta kan nok stemme. Men på hovedtreffet er nok aldri mulig violin

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår