Gå til innhold

Norges råeste Audi A4 !

Ranger emnet


doggy

Anbefalte innlegg

 

Yes, Toni.. Thats me.. Sett å vente på cash på kontoen så jeg kan overføre penger til deg sånn at det blir xenon..Vurderte å handle ett H4 sett til pappa sin bil og (julegave) Hvordan går det med beibien... :) ?

 

Skjønner! Satt xenon på bimmer'n også nå, på nær- og fjærnlysa! Pluss i ALT på Golfen.. :) Går kjempefint med lille gullet! Hun er vrangsøvnt, men det er jo nesten alle oss her nord eller?? :) Blir litt VEL OT dette men.. Hehe

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så litt på dn bilen på sommertreff..så ikke så værst ut :) bil bare si til de som sier den er grisekjørt osv osv...er vell en sensasjon å finne en audi i d hele tatt som er fint kjørt,kanksje ikke denne da men slik som S2,S4 og slike.Synes selv det er gøy og ligge bredt osv og ennå jeg ikke kjenner han jeg kjøpte bilen hos vet jeg at den ikke er kjørt noe roligere før jeg fikk den.

 

Litt mere senk på bilen så blir den straks bedre..Men synes ikke at eieren skal rive av ditt å datt å bytte ting og tang for at dere sier det...han har vell kjøpt bilen for at han liker den.Alle har forskjellig smak.Er ikke noen sin feil det :)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
så litt på dn bilen på sommertreff..så ikke så værst ut :) bil bare si til de som sier den er grisekjørt osv osv...er vell en sensasjon å finne en audi i d hele tatt som er fint kjørt,kanksje ikke denne da men slik som S2,S4 og slike.Synes selv det er gøy og ligge bredt osv og ennå jeg ikke kjenner han jeg kjøpte bilen hos vet jeg at den ikke er kjørt noe roligere før jeg fikk den.

 

Litt mere senk på bilen så blir den straks bedre..Men synes ikke at eieren skal rive av ditt å datt å bytte ting og tang for at dere sier det...han har vell kjøpt bilen for at han liker den.Alle har forskjellig smak.Er ikke noen sin feil det :)

 

helt enig med deg.. sålenge han liker bilen sin,så kan den vel se ut som han vil den ska se ut.. synes bilen er fet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjærn denne bilen fortere enn fortest!!!!!! den er helt forferdelig..

ingen kan vel mene at denne bilen er norges råeste audi?

bilen passer ikke med camelon lakk og den har bad styling kit, stygge baklykter.

bak på bilen er det et merke der det står Extreme, det er den hverfall ikke..

konklusjon : bilen er en total fiasko der det er brukt ALT for mye penger der noen faktisk har prøvd å få den fin, men mislyktes

Vw Golf Highline 01'

 

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår