Gå til innhold

Norges råeste Audi A4 !

Ranger emnet


doggy

Anbefalte innlegg

Sier det bare sånn det er. det er faktisk fakta også...selv synes jeg den bilen er litt på bærtur...

 

Hvordan kan lolkallaget i ALTA bestemme at dette er norges feiteste A4? Er noe der som ikke rimer helt og som de fleste andre her sier så hadde den vært pener med noen enkle ting til.

 

Greit nok at det kanskje er Altas fineste A4, men IKKE NORGES.

 

Har sett i hvertfall 10a4`r som er mye penere enn den der, ta den med på hovedtreffet til våren igjen på våler og vi kan se hva den vinner der, tviler på at den vinner noe i det hele tatt. :magic

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan kan lolkallaget i ALTA bestemme at dette er norges feiteste A4? Er noe der som ikke rimer helt og som de fleste andre her sier så hadde den vært pener med noen enkle ting til.

 

Greit nok at det kanskje er Altas fineste A4, men IKKE NORGES.

 

Har sett i hvertfall 10a4`r som er mye penere enn den der, ta den med på hovedtreffet til våren igjen på våler og vi kan se hva den vinner der, tviler på at den vinner noe i det hele tatt. :magic

 

 

Tror det var VW-Audi Club Norwegen som kåret den til norges fineste a4....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var VW-Audi Club Norwegen som kåret den til norges fineste a4....

 

VW Audi Club har vel kanskje lokallag i ALTA?

 

Ble denne premiert på ett lokallags treff slik som noen sa litt fremover i posten eller på hovedtreffet?

 

Hvis den fikk premien på ett lokallags treff så har det en betydning da ikke alle de feiteste A4`n var der. Bruk hue ditt a. :hammer

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW Audi Club har vel kanskje lokallag i ALTA?

 

Ble denne premiert på ett lokallags treff slik som noen sa litt fremover i posten eller på hovedtreffet?

 

Hvis den fikk premien på ett lokallags treff så har det en betydning da ikke alle de feiteste A4`n var der. Bruk hue ditt a. :hammer

 

 

Nå er det ikke jeg som på står at denne bilen er norges peneste a4, jeg sier bare det jeg vet om denne bilen! så bruk hue ditt selv å les alle innleggene! dessuten synes jeg fargen på den bilen gjør seg best som juletreepynt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil!

 

Liker ikke kamelon lakk, ser ut som et oljesøl :D

 

Men ikke den feteste i mine øyne.. det må bli den a4 limo el hva den het igjen..

 

haha. "liker ikkje kamelon lakk, ser ut som et oljesøl" haha :roll: ahahahhaha ahahahhaha ahahahhaha :roll: den var ny.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jo folk her på bilforumet er jævla negative av og til og da.

Ikke mange som har noe godt å si om den bilen.

 

kanskje du skulle lese skikkelig, mange som har begrunnet påstandene sine :thanks

 

les, hold kjeft eller ytre fin mening om bilen.

 

 

jeg liker den ikke :ass FORDI, hmm, nevnte det ett annet sted

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. "liker ikkje kamelon lakk, ser ut som et oljesøl" haha :roll: ahahahhaha ahahahhaha ahahahhaha :roll: den var ny.

 

 

hehe.. er jo sant da.. :S

 

Får lyst til å slå til de som spør om jeg har kamelon og.. blir sur! hehe :D

 

 

 

Men for all del, den audien var pen, men blitt mye finere med senk, anna farge ( redcandy * sikle* ) og null vinge :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er sånn den er. Er ikke stort å gjøre med.

Det jeg reagerer på og som er litt kult er jo at denne ble kjøpt for nesten 300 000,-

 

TS racing rin r4r uten motor gikk jo for samme prisen! Å det mente jo alle her inne at var for dyrt. Tror Tommy må hente tilbake r4r'n å selge den dyrere jeg.

Den er jo tross alt 100% å har ALT det råeste... ja.. hehe har jo ikke motor da! :)

Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ikke mye god kritikk her da..

men, hvor er de som stemte på biln på sommertreffe da?

fikk jo 3. plass i den europeiske gruppa..

trur ikke du ser onkli kessn den e vess du ikke ser den sjøl,

Gå runt biln å se på lakken, e en dødts bra effekt av lakken når den bytt farge mens du går runt den.. D kamera ikke får me seg e gull effektn i lakken, som faktisk e driiit fin..

 

DSCF0174.jpg

 

 

Hehe,kan bare si det sånn,hvis du vet hva den har vært igjennom så tror jeg aldri å da mener jeg ALDRI du ville hatt den bilen der,vet ikke om den er omlakkert etter i fjor for da var den gråse sjabby i både lakk,felger,motor osv......stakkars mann som har satt seg i gjeld på noe sånt...... :wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår