ekkoj Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hiver på litt flere bilder fra Turen Et kjørebilde tatt av Fredrik Olastuen Lufter bilen på banen Ser ihvertfall ut til at jeg synes det var moro å være på bugrun :P Og sist men ikke minst, dagens innsats.. Tok ut dashen for å legge nytt ledningsnett fra sikringsboksen og opp. Denne delen av ledningsnettet fikk nemlig litt juling når jeg kobla det første gangen og har brent litt her og der. Trodde jeg hadde nytt liggende, men det passa ikke, så om noen har ledningsnett fra sikringsboksen og opp til instrumentene og brytere i dash liggende, skrik ut! har du fler bilder av bugrun.. satt og tittet på ALLE DE FEEEEEETE BOBLENE SOM DURET FORBI ørje ved svenskegrensa... satt og sikla i 3 timer =)var en som ikke kom lenger en ørje og. noen som vet hvem det er sinnn. den var sinnsykt tøff... så foresten den grønnne 1ner golfen og ... nice sier jeg bare ThAMaZTeR har laget en tråd i mediaforumet, men du finner alle bildene hans på hjemmesiden hans Bilder kommer i løpet av kvelden ;) Supre bilder Mr. Olastuen :D Takk for sist! Utrolig artig å se bilen din. Skikkelig nais! :-) Takk for sist ja :) Neste år tar du med deg bobla ikke sant? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkelsen Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Utrolig bra prosjekt!! beundrer det u gjør;) gir meg inspirasjon til mitt prosjekt!! stå på!! bra jobb!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 så sinnsykt råe i fart bilder:) må jeg si.. knall bilder, for mer å mer lyst på en golf1 jeg.. somebody please gimme some money! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74_vw1303s Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Takk for sist ja :) Neste år tar du med deg bobla ikke sant? Får prøve på det :) Får bare satse på at det ikke krasjer med noen eksamener.. Siter http://www.regenstadt.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 det du skulle ha gjort er å få tak på første eier av bilen og la han/henne få se den:) Det hadde vært gøy sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Ser ihvertfall ut til at jeg synes det var moro å være på bugrun : Ser slik ut ja :D Får lyst på Golf 1 etter å ha fulgt med på denne tråden. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 litt fnisete av pilsen ja :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 sitti her etpar timer å lest nå :) må si det varmer å se sånnt som dette ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 det du skulle ha gjort er å få tak på første eier av bilen og la han/henne få se den:) Det hadde vært gøy sikkert. Tanken er god den, men første eier har lagt tøfla på hylla og er nok ikke å treffe mer. Kjøpte bilen av barnebarnet hans, og vi blei litt uenige om betalinga, så noe koselig gettogether er nok uakt. Men, han har fått bilder av bilen. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Da har jeg endelig fått gleden av å se skuta, Så utrolig strøkent ut ;) Meget fin mk1 Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Uff, Ting tar tid i sommervarmen :) Røyk jo et driveledd som sagt her om dagen... "redningsoperasjonen" kan du lese om her Vel oppe på verkstedet tok vi fatt på en litt enklere oppgave enn å bytte drivledd først... Luftfilterbytte... Nytt Konfilter på plass Onde tunger vil ha det til at konfilter fungerer noe dårlig med innspruten på einseren, så jeg blei overtalt til å kjøpe et annet filter da... Så var det på tide med inspeksjon av drivleddet... Lurer på om de kulene skal være inni den ringen der? Polardego hadde stilt med nytt drivledd men det gamle var ikke til å få av uten avdrager... så da var det å ta drivakselen under armen og tusle bort til nærmeste nabo for å låne Takk for hjelpa Nitewlkr Med bilen oppe på bukken var det jo fin anledning til å sjekke tilstanden på bunnpanna... Ser ut som om Drivakselen tar "litt" oppi vangen også forøvrig Anyway.. bilden funker igjen (foreløpig) og idg var jeg ute hos Dekk Companiet og hilste på disse små fyrene... Da har jeg endelig fått gleden av å se skuta, Så utrolig strøkent ut ;) Meget fin mk1 Jo takk. Artig å se din også.. Synd du hadde litt trøbbel med gasswiren, men ny sjanse kommer 22.juli :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TidligereEinzerEier Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 det du skulle ha gjort er å få tak på første eier av bilen og la han/henne få se den:) Det hadde vært gøy sikkert. ...jeg følger med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Ska du te gatebil rudskogen med bilen? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weisi Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hello! I'm from Germany and got to this Thread through google, i klicked all the way through but i don`t understand a word you wrote, so i had to look at the pictures. Very awesone, what you have built here! What is the exact name of the color, is that Lofotengrün? And the Motor.. is that an original 1.8 GTI oder is there something done with it for more power? Go on that way, love your Thread!!! Greetings from Germany Markus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Genialt :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg