Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Div_v_rste_319.jpg

 

Noen som skiller seg ut? :P

Evo og Einser, noe av det feteste som finnes.. Sammen! :)

En Einser til i bakgrunnen, i tillegg til en STi og en ITR.

Fin dag? :P

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Takk skal du ha :) Bildene fra tirsdag er fremdeles på vei (tror jeg) :)

 

 

Ekkoj, tøft at du tør "bruke" bilen etter alt arbeid..

Leit å bruke en hel vinter på bilen om den ikke hadde vært laga for å brukes? :P
blah (nærmeste jeg kom baaaaa)
Hehe :)

 

hehe.. kunne tenke meg at den var passe stiv ja :) Har jo blitt brukt noen kroner under skjørtet her så.

 

Ja, den er ikke så verst stiv nei :) Men samtidig ikke så aller verst åbehagelig å kjøre ute på veien.

 

Jeg tør nesten påstå at det var få eller ingen som klarte å holde følge med meg i svingene på rudskogen igår :)

 

Men, dette bildet beviser jo at bilen min krenger den også ;)

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=155&g2_serialNumber=2

 

Har bilen din dørhåndtak med innover-mekanisme istedenfor nedover? Siden den er så gammel.

Har et sett kromhåndtak som er strøkne du kan få for en 500-lapp. Kan ordne bilder og sånt.

Er jo et must på bilen din ;)

 

Hehe... Mange som har kommentert det at jeg mangler kromhåndtak. Jeg har vurdert det og kromspeil, men, det er en grunn til at jeg ikke kjører på BBS og har disse tingene... Jeg vil ikke være helt som alle andre. :)

 

Så bilen din på Shell i sandvika idag. utrolig fin ja! eneste er de baklyktene som kanskje er litt for matte til en ellers så ny lakk osv...

 

Ja, vi hadde en liten pust i bakken før vi tura nedover til Rudskogen.

 

Om du hadde kikka nøye på de baklyktene så er de faktisk ganske blanke... :) De er nemlig pussa med autosol :D haha ... Jeg synes ihvertfall at det ble fett med orginale lamper... :)

 

hvem bilde sikter du til? ellers, fet bilen din har blitt nå! syns absolutt de org. lyktene er penest ja

 

Oj, gikk nok litt fort i svingene når jeg la inn innlegget igår...

 

Dette bildet :

 

Div_v_rste_318.jpg

 

Noen som skiller seg ut? :P

Evo og Einser, noe av det feteste som finnes.. Sammen! :)

En Einser til i bakgrunnen, i tillegg til en STi og en ITR.

Fin dag? :P

 

Den andre einseren er Kaldblod sin :) Her in action på banen.

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=326&g2_serialNumber=2

 

Uten at jeg forsøker å skryte på meg noe som helst, så var den Evoen den eneste som faktisk tok meg igjen og kjørte fra meg. Integraen i bakgrunnen slapp jeg også forbi en gang, men han synes ikke det var noe moro at jeg fyllte bakspeilene hans i svingene etterpå, så han slapp meg forbi igjen.

 

Ienseren er usedvanlig mosom å kjøre på bane. Man merker jo at den ikke har så stor motor når man kommer på strekkene, men det er fryktelig artig å ligge som en klegg på både supraer og cossier i svingene :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen din på Shell i sandvika idag. utrolig fin ja! eneste er de baklyktene som kanskje er litt for matte til en ellers så ny lakk osv...

 

 

Jeg mener det samme. Matt\puss dem ned og legg på klar lakk.!! Hjelper no grønjævelig..!!

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg forsøker å skryte på meg noe som helst, så var den Evoen den eneste som faktisk tok meg igjen og kjørte fra meg. Integraen i bakgrunnen slapp jeg også forbi en gang, men han synes ikke det var noe moro at jeg fyllte bakspeilene hans i svingene etterpå, så han slapp meg forbi igjen.

 

Ienseren er usedvanlig mosom å kjøre på bane. Man merker jo at den ikke har så stor motor når man kommer på strekkene, men det er fryktelig artig å ligge som en klegg på både supraer og cossier i svingene :D

 

Einser er helt rått på bane. Heller ikke jeg ble frakjørt av noen, før jeg kjørte ut og fikk litt problemer med forstillinga, samt noe kluss med bensintilførsel og varm clutch. :p

 

Det var også utrolig morsomt å se på da ekkoj lå med like kort avstand mellom Skyle GTS'en runde på runde, før han ga opp... Og deretter jaga Supra med like stort mellomrom i mange runder. :)

 

Gleder meg til Våler neste helg.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Jeg har ikke alarm enda, så om noen jobber med defa-alarmer, har en bror/søster/onkel/nabo/bikkje eller noen andre som kan skaffe meg en sweet deal på alarm vær så snill å legg inn et godt ord for meg slik at vi kan få fiksa det fortere enn svint.

 

send Typhon her på forumet en PM, han skal visstnok være ganske ivrig på å selge billige alarmer for tida :) og mad props for golfen din!

 

hmmm, men om det var defa eller ei husker jeg da ikke

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det tid for cltuchbytte på einseren.. DEt har liggi i kortene en stund, men blitt utsatt og utsatt...

 

Fikk hjelp av Marius (som vanlig) Og klarte iløpet av kvelden å fa å av kassa, sette på ny clutch, bytte olje på kassa, ta av en flens, bytte en pakning til en flens og sette i nytt utløserlager.

 

De andre på værste hjalp som dere ser av bildet til på sin måte:

 

Div_v_rste_354.jpg

 

 

Som dere ser av dette bildet, så sitter ikke yokohamadekkene på lenger....

 

Det er fordi jeg prøvemonterte 4 stk Oz felger skodd Toyo R888 generøst lånt ut av Stian på Dekk Companiet i Bærum.

 

Div_v_rste_342.jpg

 

 

Bilen ble jaggu veldig annerledes med disse hjula :P

 

Div_v_rste_348.jpg

 

 

Grunnen til prøvemonteringen er at bilen skal på banen på Våler til helga (om alt går bra that is) og da hadde det vært artig med enda mer grep.

 

Lurer på om jeg må skru opp litt før banekjøinga da...

 

Div_v_rste_345.jpg

 

send Typhon her på forumet en PM, han skal visstnok være ganske ivrig på å selge billige alarmer for tida :) og mad props for golfen din!

 

hmmm, men om det var defa eller ei husker jeg da ikke

Takk for tipset, pm er sendt, og dialog igang :)

 

kjempejobb, ekkoj. Nå får du bare kjøpe inn 40 kg med dynamatt og lyddempe hele bilen, så blir den behagelig å sitte på i også :D Du har mye å være stolt av.

 

 

Takk takk :) Men hvorfor i all verden skal jeg hive inn 40 kg med lydemping ? :P Skal ikke være behagelig å kjøre einser :D

 

Veide forresten bilen her om dagen.. 910 kg med meg i :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clutchbyttet gikk fint og bilen ruller igjen. var ute og testa slicksa litt idag.. Hørte ikke noe subbing, men det så ut som om det hadde tatt i litt når vi parkerete...

 

Anyway.. nå som jeg har på slicksa kunne jeg gi Smoorfelga litt TLC.

 

Så ut som om de trengte det..

 

Div_v_rste_375.jpg

 

Div_v_rste_376.jpg

 

Gøyv på med avfetting og grundig vask... Og avslutta med litt polish :D

 

Div_v_rste_381.jpg

 

Div_v_rste_390.jpg

 

Blei så fint atte :D

 

Div_v_rste_399.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår