Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

Idag fikk vi besøk på verkstedet... Kjetil Bjørntvedt foreslo at vi skulle ta noen bilder.

 

Joachim_einser_052.sized.jpg

 

Joachim_einser_068.sized.jpg

 

Joachim_einser_087.sized.jpg

 

Joachim_einser_093.sized.jpg

 

Joachim_einser_075_minimod_forum.jpg

 

Joachim_einser_113_mod_forum.jpg

 

Disse bildene er det Kjetil Bjørntvedt som har Copyright på, så referer til han om du bruker disse noe annet sted.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeje... Lang dag etter en kort natt idag...

 

Starta dagen 0700 med en Wake up call fra Kaldblod... VACN treff i Halden...

 

Tusla ut på gata og fant passasjerdøren min seende slik ut : mad :

 

Halden14_mai_073.sized.jpg

 

Halden14_mai_072.sized.jpg

 

Noen hadde faktisk forsøkt å komme seg inn i bilen iløpet av natten... Men de hadde ikke klart det, bare ødleagt låsen og bulka døra rund som følge av at de hadde vært litt hardhendte...

 

Makan ass... Ikke lå det noe av verdi synelig i bilen (har jo ikke radio engang) og rattet var låst fast i pedalen med en sånn svær rød rattlåsgreie... SÅ det er tilsynelatende gjort bare for å være kjipe...

 

Anyway.. Var på Ryen 0800 og hooka opp med diverse andre VAG-biler og satte kursen mot Halden.

 

Div bilder fra turen...

 

Halden14_mai_020.sized.jpg

 

Halden14_mai_006.sized.jpg

 

 

Vel fremme var det bra oppmøte:

 

Halden14_mai_063.sized.jpg

 

 

Bra Classic oppmøte også:

 

Halden14_mai_023.sized.jpg

 

 

Beste Classic gikk til Stampede med Ruff'rodden.

 

Halden14_mai_033.sized.jpg

 

 

Joppe tok 2.plassen

 

Halden14_mai_044.sized.jpg

 

 

Og undertegnde vant 3.plass :D:D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, jeg skriver ikke dette for å skryte, men det er tilsynelatende noen som tror det er gratis å bygge einser..

 

Jeg liker å tro det :) Sinnsykt bra resultat. Akkurat som i drømmen min her om dagen. Lofotengrün er jo helt kung.

 

Vet ikke om jeg blir inspirert eller mister motet av å se bildene. Bilen jeg skulle bygge eksistere jo :p

 

ps: kan bli morro å sameligne budsjett ;)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 3.!

 

Kjipt med låsen og døra. Makan til respekt for folks eiendeler..

Ordentlig unødvendig å gjøre sånt. Ren misunnelse, eller noen som ikke skjønner at det faktisk er mer enn "kun" en 1'er Golf.

 

Og nok en gang, bilen din er ordentlig rå:D Pøs på med bilder og informasjon videre framover..

 

Gratulerer med 3. plass og pokal;)

 

Edit: Regner med du fikk en liten pokal:op

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordentlig unødvendig å gjøre sånt. Ren misunnelse, eller noen som ikke skjønner at det faktisk er mer enn "kun" en 1'er Golf.

 

Tenkte litt på det i dag..

Ville de gjort noe med en splitter ny RAV4? Eller en Tuaran? En bil som ikke skiller seg ut? Neppe. Men en nybygd bil som er forholdsvis lett å bryte opp? Joda... At det går an! Blir så irritert!

 

 

Har du ikke alarm, Joachim? Ikke fått satt inn ennå?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med innbruddsforsøket var litt kjipt ja... Men, sånn skjer... HAr fått tak i nytt dørhåndtak og håper på å få retta de verste bulkene i døra.

Om ikke det lar seg gjøre er det vel bare å leve på kjøttedeig og spagetti til jeg får spart opp til å lakke opp en ny dør :)

Bruksbilen har nemlig blitt forsømt litt nå i vinter og trenger sårt litt TLC for tida... 5-6 K bare i deler til den gjør at jeg blir nødt til å droppe de store investeringene på Einseren i en mnd eller to.. :(

 

 

Har du ikke alarm, Joachim? Ikke fått satt inn ennå?

 

Nei, Jeg har ikke alarm enda, så om noen jobber med defa-alarmer, har en bror/søster/onkel/nabo/bikkje eller noen andre som kan skaffe meg en sweet deal på alarm vær så snill å legg inn et godt ord for meg slik at vi kan få fiksa det fortere enn svint.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Oki, dårlig med napp på alarm spons her gitt.. :P

 

Anyway.. Kaldblod og jeg var og lufta einserene våre å¨Rudskogen idag...

 

Bilen gikk fint på banen selv så lav som den er. hele kvelden forgikk uten de store problemene.. Sleit litt når den ene camberbolten løsna og jeg plutselig kjørte med positiv camber :o Det er ingen god greie når dekket i utgangspunktet stikker oppunder skjermen.. Så, den ene skjermen blei litt busted, men skitt au... Moro var det lell...

 

Siden jeg kjørte det meste av kvelden fikk jeg ikke tatt så mye bilder.. kun de her faktisk.

 

Div_v_rste_253.jpg

 

Div_v_rste_250.jpg

 

Dekket etter en liten time med "racing"

 

Div_v_rste_255.sized.jpg

 

Satser på at det kommer litt mer bilder etterhvert da vi hadde med "egen" fotograf :D:D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var bra kult å lufte bilen på bane ja :D

 

kommer vistnok flere bilder iløpet av dagen :D

 

 

 

Det er forøvrig banekjøring imorgen også :)

 

 

anyaway... Helte ut kjølevannet av lyktene mine igår:

 

Div_v_rste_265.sized.jpg

 

 

Og went old-skul again

 

Div_v_rste_280.jpg

 

 

Div_v_rste_282.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår