Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

What is the exact name of the color, is that Lofotengrün?

 

And the Motor.. is that an original 1.8 GTI oder is there something done with it for more power?

 

The colourcode for LofotenGrün is L61H (check http://www.doppel-wobber.de/ for more info on Golf)

 

The motor is an original GTI with lot's of holes in the airbox.

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ska du te gatebil rudskogen med bilen?

 

Nope.. Med de prisene gatebil operer med kan jeg reise på to treff i tyskland, så med mindre noen sponser turen min (noe som er høyst usannsynlig), så kommer jeg ikke på gatebil nei.

 

Hello!

 

I'm from Germany and got to this Thread through google, i klicked all the way through but i don`t understand a word you wrote, so i had to look at the pictures.

Very awesone, what you have built here!

What is the exact name of the color, is that Lofotengrün?

And the Motor.. is that an original 1.8 GTI oder is there something done with it for more power?

Go on that way, love your Thread!!!

 

Greetings from Germany

 

Markus

 

Hi there :)

 

Amusing to see people from other contries post here. :)

 

Nice that you like my car. The color is lofotengrün yes.

 

If you want, you can read about the car in english at vwvortex

 

Link here

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Isjh! Hva skjedde?

Har noen bærebruer her, men det har vel Die Aller Værste au....

Dratt av nedre bærekule?

Tommy

 

Spindelen hoppa av bærekula, litt leit i fullt pådrag i 2. gir ut fra pit igrunn, men flaks at det ikke skjedde i neste sving....

 

Antar at bilen ville vært litt lei å kontrollere i 140 km/t med sånn toe-angle

 

Men, det er jo en leke bil, og vi vet jo alle at skal man være med på leken, så må man tåle steken

 

Skaden blei forøvrig ikke noe bedre av at vi trak bilen opp på en henger for å få den av banen.. Men, ingen grunn til å stoppe å smile alikevel.. :D

 

Bauda2207_053.sized.jpg

 

 

Bøllete trekkvogn hadde vi også :)

 

dscf4472largeim4.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au au. Vondt se på...

Jeg lurt på hvor du kjøpte felger? Kanskje jeg ønsker kjøpe felger sammen som du har felger på din Golf grønn.

 

Jeg tror ikke disse er å få kjøpt lenger. Gått ut av produksjon... Har jeg lest et sted, mener jeg.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mente da du sa at skjermen nesten ikke var skada ute på banen. Synd at den måtte bli så innoverbøyd da dere dro den opp på hengeren. På bilene ute på banen så den jo nesten uskadd ut.

 

Heldigvis så det ut til at mekanikken har greid seg, så da er det mest kompliserte som må gjøres å lakke en skjerm. Og dermed er bilen atter klar for mer effektiv kjøring:D.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært og småpusla litt på golfen for å få litt bedre oversikt over skadene etter helgas eskapader.

 

Golf_2473.sized.jpg

 

Dekket kan vel klassifiseres som kast?

 

Golf_2452.sized.jpg

 

Felgen har klart seg relativt bra.

 

Golf_2458.sized.jpg

 

Ser ut til at det bare er klarlakken som har tatt skade. Får polere opp den ytterste kanten og se hvordan det blir.

 

Inni har et eller annet klart å ripe opp litt, men det synes jo bare når hjulet er av :)

 

Golf_2461.sized.jpg

 

Litt usikker på hva det er som stikker ut gjennom det indre drivleddet her, men jeg er sikker på at det ikke skal være sånn

 

Golf_2486.sized.jpg

 

Ser ut til at jeg fant synderen til uhellet.

 

Golf_2490.sized.jpg

 

Hvis noen lurer går følgende istykker når spindelen hopper av bærekula

 

Bremseslange

Hjullager

Fjærbeinslager

Skjerm

 

:P

 

Så da ble deler for 4-5 k bestilt idag.

 

Jeg trenger fremdeles ny lakk på skjermen, noen som har noen tips til å få dette billig gjort?

 

På bakgrunn av dette "lille" uhellet må vel følgende frase også høre med til det som blir sagt på et førermøte før banekjøring: "Husk å holde god avstand til bilen foran. Hvert øyeblikk kan nemlig forstillinga hans eller deler av den kollapse":D.

 

Jepp, ikke ser man i speilet når forstillinga ryker heller...

 

Men, spøk til side, det Böhser Onkäl sier her er faktisk veldig viktig!!

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår