Gå til innhold

Einzer-prosjekt

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Artig å se hva folk mener her :)

 

Ingenting er bestemt enda, men jeg har lyst til å forandre litt på bilen, så vi får se...

 

Hvorvidt ting er gjort eller ikke gjort enda, så har i allefall jeg til gode å se noe av det ovenstående på en einser i norge ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt ting er gjort eller ikke gjort enda, så har i allefall jeg til gode å se noe av det ovenstående på en einser i norge ;)

 

gjør det du selv syntes ser best ut, utifra hvordan "førsteutkastet" ble, tror jeg de fleste kommer til å like det....:m'm:

 

 

peace out Cuz!!

|Teamsideways|[CREW]

 

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh.. det slår jo aldri feil.. dagen før man skal på treff er alltid stress..

 

Reiser jo til schafflund imorra.. synes det blei for teit å reise nedover med den gule skjermen så tiltak ble satt igang for å få på den nye skjermen...

 

(Selvfølgelig i tolvte time)

 

Her er Andreas fra Dekkcompaniet og undertegnede i full gang med sambadans for å få blanda lakken riktig

 

Golf_2535.sized.jpg

 

Ser jaggu ut til at Smallboy har sneket seg med i bakgrunnen også : klø :

 

På grunn av tidspress ble det besluttet å lakke skjermen selv.. her forsøker jeg å få best mulig resultat ved å legge på litt spraysparkel...

 

Golf_2542.sized.jpg

 

Så måtte det jo Valses... (STOR TAKK til Runar for valsa)

 

Golf_2553.sized.jpg

 

Nå støver det jo litt når man lakker, så inne på Dekkcompaniet kunne vi ikke stå selv om Smallboy hadde vært supersnill å latt oss låne nøkkelen.. Så valg av lakkboks falt på den store... Dvs ute..

 

Golf_2555.sized.jpg

 

Noter "arbeidslampa" til venstre

 

Resultatet blei ikke sååå ille alt tatt i betraktning, men vi får vente til imorgen med å se skikkelig...

 

Golf_2559.sized.jpg

 

 

Regner uansett med at det MÅ gjøres opp igjen av en lakkerer så det er ikke såå nøye.. Skjermen blei grønn ihvertfall...

 

Som takk for lånet av lokaler for å få bilen klar gjorde vi en custom jobb på litt av Dekkcompaniets kontorrekvisita

 

Golf_2562_copy.sized.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Så kappet vi ut den bulkete og fæle hjulbuen på førersiden

 

golf1788bq.jpg

Hvor er vernebrillene da? Selv har jeg gått over til vernevisiret til kjøkkentema. Er så ukoslig å pelle ut svarte buser.

 

EDIT: In my face! Hva er det jeg leser i første post etter dette bildet? Jo, "vernebriller er oppskrytt". :D

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår