Gå til innhold

selbekk

Bruker
  • Innholdsteller

    865
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om selbekk

  • Bursdag 07/22/1987

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Cars, web pages, American football, hip hop, photography
  • Modell (eks S4)
    G60
  • Biltype (eks Audi)
    Volkswagen
  • Årsmodell (eks 1995)
    1989
  • Yrke eller sivil status
    web designer / student
  • Motor (eks 1.6)
    1.8 G60
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    MYE

Contact Methods

  • MSN
    tove.gjellum@chello.no
  • Website URL
    http://www.kristoferselbekk.com
  • Bosted
    Oslo Vest

selbekk's Achievements

  1. selbekk

    Dø corra?

    har du et bilde av bilen din eller? og er ikke tenningsmodulen i hjernen?
  2. kommer vel bare ann på hva du har råd til. vet ikke engang hva forskjellen er jeg, men jeg "skjemte" alltid bort bilen min med v-power, og 99 oktan da det kom. corradoen min klaget aldri den :)
  3. yeah... bare ikke gi gass lenger enn til det "hakket" i gasspedalen, så er du i mål. gratulerer med ny bil, var fresh!
  4. sjuk bil, mad respekt for å gjøre noe annerledes og gjennomført. gto-kitet er jo klassisk, unfukwitable. synd at et slikt eksemplar ble skrap. haha, 450 hester i en corrado, sprøøøtt.. ikke rart den trengte bredding, 305 på forhjulene så den får grep... hehe
  5. haha... nothin´ is like a tube of lube
  6. med mindre den har en magisk intercooler da... hahaha nah, seriøst, g60 motoren er en bunnsolid motor, skal mye til for å herpe den. bare ikke gi bånn gass de første 10-15 minuttene du kjører, så holder laderen lenger enn den trenger.
  7. utrolig bil... til 90000 spenn, haha det er så latterlig at det ikke går ann... en av de drøyeste bilene i verden, period. slik en corrado skal se ut, i mine øyne.
  8. jiggah, riktig :-) ser på en 62 eller 63 impala... kanskje 64 hvis jeg får tak i den... se etter den på forsiden av kingsize neste år... ;-) rollin down tha street in my six foh
  9. stilig bil... hook deg opp med røde baklykter, en rød pinstripe over hele siden, røde senterkopper på felgene, så er du i mål i mine øyne... synd bilen skal selges, men det betyr jo bare nok en corradofrelst :-)
  10. dolk, jeg spurte ikke etter smarte kommentarer, jeg spurte om noen faktisk visste noe. tro meg, dette er ingen banebil.
  11. Vet dette ikke er direkte Corrado relatert (eller?), men siden dette er det eneste forumet jeg egentlig henger på, kan jeg jo se om det er noen smarte mennesker her. Det jeg lurte på var hydrauliske dempere og hvor lovlige de er i Norge? Driver og ser på en bil med hydrauliske dempere fra USA, og har tenkt til å importere den. Er en veteranbil (les: lowrider), og jeg vil gjerne ha den på norske skilter. Vet det er endel biler med luftoppheng, er det så mye mer umulig å få den godkjent med hydraulisk understell? På forhånd takk
  12. jeg er fortsatt stolt av at jeg fant opp den magiske intercooleren. ;)
  13. tipper det er ganske vanskelig, ganske dyrt, og umulig å godkjenne. Det står ganske detaljert i den guiden hvordan man gjør det, og med litt fingernemhet, går det vel :-)
  14. selbekk

    min rado!

    virkelig pen bil, sånn corradoer skal se ut :-) Du får bare slenge på noen små personlige tweaks her og der nå, så har du drømme-radoen ;)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår