Gå til innhold

Bjelli

Bruker
  • Innholdsteller

    286
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Bjelli

  • Bursdag 07/03/1987

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Corrado
  • Biltype (eks Audi)
    Volkswagen
  • Årsmodell (eks 1995)
    1989
  • Yrke eller sivil status
    Tømrer
  • Motor (eks 1.6)
    2,9
  • Fylke
    Rogaland

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Stavanger

Bjelli's Achievements

  1. Har ett slags bredde kit til golf 1 liggende jeg. der medfølger 4 skjermer og 2 kanalskjørt. Tror dette er i abs plast
  2. Hjulbuer kappet. Nye skal på men må vente til felgene kommer så jeg kan jukse litt=) Coilovers: Felgene som skal på i 9x14 205/45/14 bak og 8x14 195/45/14 forran.:
  3. Masse bilder av golfen ferdig rust behandlet:
  4. Hjulbuer forran Før sliping og tecktylering Etter: Gulv inni bilen innsmurt med Opel killer (rustomvandler): Ett tynt strøk med 1k primer: Rust:P:( Så tar vi ett hopp :P Gulv sveist + ferdig behandlet med Hammerit 2 strøk
  5. Kan jo forsåvidt fortella planen med bilen og :p Det ska bli en Lav å brei golf:) Justerbart senkesett - i hus 8x14 og 9x14 Steffan RS felger - på vei over dammen Motor - Under vurdering Interiør blir orginalt dash evt golf 4 dash med noen fine orginale vw bøttestoler. ellers blir det mer eller mindre custom lagt i mfd og stål plater.
  6. Hollah amigos!! Nå e det nytt prosjekt på gang. har holdt på siden februar med bilen sånn i ny å ne. i utgangspunktet sko eg bare ha denne som bruksbil, men som så alltid blir det jo litt mer enn bruksbil:cheers: Her e litt bilder =) Enjoy :hailvw Sånn så den ut før jeg begynte:
  7. -------------------------------------------------------------------------------- Heisann! Håper å få noen gode svar å tips til hvordan jeg skal få gang på gtien. Jeg sliter med at bilen fjusker når den blir belastet, spesielt når den blir varm, føles som det er tenningsfjusk. Når den er kald er den lett å ruse, mens når den blir god å varm blir det bare gurgling. Pluggene er ganske svarte... jeg har prøvd følgende: Byttet til en annen innsprøytning samt varmkjøringsregulator Byttet 2 av dysene for di 2 var det dårlig sprøyt på byttet rotor,fordeler,plugger,fordelerlok,pluggledninger, tenningsmodul, skjekket bensintrykk det var 5.2bar Byttet bensin filter. Skiftet regreim å satt alt etter grunn innstilling Leverte bilen til en fyr som tok kompresjonstest å gikk inn å så at alle ventiler løftet og lukket seg når dem skulle. Hjelp meg jeg har ikke noe mer å prøve. På forhånd takk
  8. Lakkereren min som blande sammen en farge som skulle bli transparant... fangerene kom vel fra usa tror jeg.. det tok iallfall over 6mnd å få dem hjem.. mye sprekker og dårlig passform... Dørhåndtaka er audi ja.. bestilte komplett sett fra ebay.de å sveiste inn. :) uten nøkkellås. så får håpe alarmen med fjernstarter har lang levetid:P
  9. Hadde ikke gjort noe det nei! Hadde passet supert.. men får se hvordan pengene strekker til:p Men vis du kommer over noe så må du si i fra :) Du har ikke den gamle eksosen liggende enda? mvh
  10. Takk takk!:) Jeg er storfornøyd med resultatet. Skal få lakkert opp brock felgene med flatt senter så blir alt så mye bedre:) men ting tar tid =)
  11. takker :):) ja bor på forus.får tilbake det 2 settet me frontlykter i morgen.. de er lakka likt som blinkere å grøftlys. satser på det blir bra når de kommer på :)
  12. nå komme det bilder :) farge ble endret til blank sort med masse blå og lilla perlemor.
  13. e det luft i systemet påner du ekspansjons tanken og slipper ut overtrykket.. jeg sleit lenge me at vr6en min ble uhorvelig varm. etter å skiftet alt som har me kjøling å gjøre demonterte jeg vifta å så at det ene stikket på motoren var bøyd.. lodda dette på igjen å nå er bilen 100%
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår