Gå til innhold

Valg 2005

Ranger emnet


Fres

Anbefalte innlegg

Det er klart at det jobber mange i transporten, og det vil det gjøre uansett. Med meir busstrafikk trengs fleire bussjåfører, med meir skipstrafikk trengs fleire maskinister, kokker, styrmenn, matroser og trikkere. Med meire jernbane trengs fleire ansatte.

 

Produksjon av varer er ei inntekt, men å transportere varene er ei nødvendig utgift. Jo fleire som produserer og ferre som trenger jobbe med å transportere jo betre blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg stemmer FRP enkelt å greit for de hadde den feteste reklamen.

 

Det står en mann med finnlandshette og peker med ei hagle på en person. Med underskriften: " Gjerningsmannen er av utenlandsk opprinnelse"

 

Veldig gjennomtenkt, Einstein. Født bak ei låvedør du? Trodde ikke David Toska var utenlandsk...! knock God bedring.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at mange her vil stemmer FRP... Hvorfor? fordi de sier at de vil gjøre det bedre for folk som kjører bil? Hvor skal pengene komme fra? Ved å senke avgifter på biler, virker det på meg som at de skal hente pengene fra oljefondet, som vil føre til at DU ikke får god nok velferd om noen år...

 

X

 

 

Utbygging av infrastruktur idag vil spare oss for de utgiftene om 20-30 år og dermed vil man ha mer igjen av skatte/avgiftsinntektene!

 

Am I right?

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gjennomtenkt, Einstein. Født bak ei låvedør du? Trodde ikke David Toska var utenlandsk...! knock God bedring.

 

Slik jeg ser det kan ingen ting gjøres værre en det er nå.

Bondevik går på lykkepiller, vi har en dop bruker som statsminister. Hva skjer om han ikke får pilla si? Dessuten er krf det værste som noen gang har fått styrt norge. Hvem valgte de?

 

AP: har fått prøvd i maaange år og gjort det ganske bra. Men nye tider krever ny tenking. SÅ derfor prøve noe nytt!

 

Når dere snakker om oljefond så bruk hode. Hvor lenge tror dere det fondet varer? IKKE LENGE!

 

Når vi kommer til hvem som er født bak ei låvedør så kan vel dette diskuteres. For det virker ikke akkurat som du sto først i køen selv. (kanskje du ble klemt bak døra)

 

David Toska er vel ikke den værste han, heller ikke gutta som tok verdipappir sentralen. Men hva med han som stakk ned folk på trikken uten mål å mening? Det er de folka som er ille.

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-X-

 

10er på at u skal stemme sv når din tid kommer.. riktig?

 

Hvorfor skal man stemme på et parti som mener at alle firmaer bør være statstyrte? nei, jeg kommer nok til å stemme enten Høyre eller Venstre, får se, er nok 2 år til jeg skal stemme...

 

Men jeg vil anbefale folk å ikke stemme på et parti bare fordi de er for en ting du liker... Husk at det partiet plutselig styrer hele lander, og da skal de bestemme over de fleste tingene i landet, og ikke bare den tingen du likte...

 

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man stemme på et parti som mener at alle firmaer bør være statstyrte? nei, jeg kommer nok til å stemme enten Høyre eller Venstre, får se, er nok 2 år til jeg skal stemme...

 

Men jeg vil anbefale folk å ikke stemme på et parti bare fordi de er for en ting du liker... Husk at det partiet plutselig styrer hele lander, og da skal de bestemme over de fleste tingene i landet, og ikke bare den tingen du likte...

 

X

Ett parti har fortsatt ikke flertallet i stortinget. Så de må ha hjelp for å kunne få gjennomført noe uansett.

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer FRP, så kan alle dere andre gjøre hva faen dere vil uten at dere skal blande dere inn i hva alle andre gjør.

 

Og hvorfor i helvete kan vi ikke bruke litt av oljefondet som bare blir større og større? At vi får dårligere velferd om noen år pga. det er bare pisspreik, og det vet du.

90 Vw Golf 2 1.6 4-dørs

X-87' Mazda 929 2.2 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få si at jeg syns det er virkelig festlig å se at så mange faktisk trur at et populistisk parti som FRP er løsningen.. og jeg ler godt når jeg ser at FRP reklamerer med "for folk flest" hehe.. jeg syns jeg ser for meg at FRP jobber for et bedre arbeidsformidlingssystem.. eller at FRP jobber for å hjelpe de av oss som ikke har en jobb.. Er jo bare å se på f eks hva dem mener om utenlandske sjøfolk og arbeid i norge.. var en ganske stor sak på dette nå forleden.. hvor FRP stemte imot sitt eget forslag :)

 

og dere trenger ikke rope "KOMUNISTJÆVEL" med en gang nå.... foreslår bare at folk setter seg ned og leser litt.. setter seg inn i politikk før man uttaler seg og diskuterer det :)

 

MVH.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig att FRP gjør/har gjort mye dumt. Men da har alle de andre partiene oxo. Å nå synes jeg de kan få prøve seg.

Eksempel fra KRF:

Som bondevik sa en gang. "Ingen i norges land trenger en person bil til mer en 300t" Oxo får han en armert BMW til over 1mill som ikke kan kjøre han hjem engang for den kommer ikke opp bakken vintertid...hehe Den var heller ikke lov å registere i norge pga tungden helt til dem skifta setene bak til noe "lettere"

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser da helst at FRP ikke får prøve seg jeg da.. men det er nå en helt annen sak.. jeg mente bare at folk bør sette seg litt inn i ting før dem kommer med bastante påstander :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det kan ingen ting gjøres værre en det er nå.

Bondevik går på lykkepiller, vi har en dop bruker som statsminister. Hva skjer om han ikke får pilla si? Dessuten er krf det værste som noen gang har fått styrt norge. Hvem valgte de?

 

AP: har fått prøvd i maaange år og gjort det ganske bra. Men nye tider krever ny tenking. SÅ derfor prøve noe nytt!

 

Når dere snakker om oljefond så bruk hode. Hvor lenge tror dere det fondet varer? IKKE LENGE!

.

 

Nå ja, Oljefondet er vel såpass stort nå at hele nasjonen kunne gått i dvale i 2-3 år uten at vi hadde gått konk, så hvis man sprer midler fra dette over på de viktige områdene som koster felsk her i landet, så utgjør dette forskjellen mellom å kunne ruste opp skole/helse/infrastruktur eller å ikke kunne gjøre det.

 

Utsagn om at politikerer er så idioter synes jeg bare bekrefter hvor sinnsykt utakknemlig jobb det er å være folkevalgt og prøve å virke troverdig overfor relativt mange lite fornuftige folk med stemmerett som ikke ser verden utenfor sin egen garasje... ;)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår