Gå til innhold

Hva med et streetmeet i August(oslo område)??

Ranger emnet


Machagen

Anbefalte innlegg

Ikke sant... Men det er tross alt snakk om ett biltreff, ikke fjortisfyllebråk... Så de burde vel la oss få holde på så lenge vi ikke er til hinder for andre trafikanter.... og det er vi jo ikke akkurat så lenge vi holder oss ved Skedsmohallen...!!

 

Prøv å si det til purken :rolleyes:

Men høres bra ut med treff der uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel nå polisen tror det blir snakk om kappkjøring... Kanskje greit vi holder oss til skedsmohallen, og oppfører oss dersom de blå dukker opp... Så kan vi heller bevise at vi er skikkelig folk.....

 

Ja, selvsagt. Jeg mente ikke å oppfordre noen om å kjøre gris, men har opplevd at statens løpegutter har vært vel hissige tidligere og begynt å notere bilnumre foruten grunn, selv om vi har stått i fred og mak og preiket.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt. Jeg mente ikke å oppfordre noen om å kjøre gris, men har opplevd at statens løpegutter har vært vel hissige tidligere og begynt å notere bilnumre foruten grunn, selv om vi har stått i fred og mak og preiket.

 

På purkeskolen har de vel sett på "smokey and the bandit"....

 

De tror vi er kriminelle og idioter som er ute å kappkjører hele dagen... Bortsett fra når vi raner banker o.l.

Men la de komme, så kan vi vise at vi er skikkelige folk som er opptatt av bil (og damer)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare fåreslå location til ett street meet.

 

På gamle Fornebu flyplass, der er det enorme åpne arealer!

Samt en ganske brukbar veistripe langs med hele området.

 

Var der i hælja å titta, overraska over hvor godt egnet denne plassen er til street meet..

 

Bare ett forslag fra min side!

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare fåreslå location til ett street meet.

 

På gamle Fornebu flyplass, der er det enorme åpne arealer!

Samt en ganske brukbar veistripe langs med hele området.

 

Var der i hælja å titta, overraska over hvor godt egnet denne plassen er til street meet..

 

Bare ett forslag fra min side!

 

HUSK DETTE TIL NESTE ÅR DA... (sikker ett bra sted for treff)..

DENNE GANGEN BLIR DET SKEDSMOHALLEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-plassen på liertoppen er stengt med bom og kjetting. Det skyldes av at folk brukte den som herje plass på vinteren.

 

Nå snakker jeg om p-plassen til senteret slik at det er til informasjon for dere.

 

Kan legge til at jeg har herjet godt fra meg der :)

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men folka, er det ikke på tide å lage en ny tråd med tid og sted som tittel?

En annen sak er at skedsmohallen er vel ikke like"trygt" som ingjerstrand mhp burning osv, er ikke sikkert jeg tør å ta med med burnebilen min opp til skedsmohallen ass.. Ser for meg metro II jeg...:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men folka, er det ikke på tide å lage en ny tråd med tid og sted som tittel?

En annen sak er at skedsmohallen er vel ikke like"trygt" som ingjerstrand mhp burning osv, er ikke sikkert jeg tør å ta med med burnebilen min opp til skedsmohallen ass.. Ser for meg metro II jeg...:eek:

 

slapp av du, er en slette innafor som vi kan leke litt på, også er det plass nok til burning :) bare vent til litt uttpå kvelden, slik som vi gjorde på OBS, hvis alle burner så kan liksom ikke politiet stoppe alle. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, dine ord høres betryggende ut. Jeg går for den ideen om at vi sperrer av når vi leker oss jeg ass, så kan vi holde på litt uforstyrret:peace:

Selve stedet har jeg ikke vært på, men sletter å leke seg på ol. høres knall ut det... Ække mer som trengs :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, dine ord høres betryggende ut. Jeg går for den ideen om at vi sperrer av når vi leker oss jeg ass, så kan vi holde på litt uforstyrret:peace:

Selve stedet har jeg ikke vært på, men sletter å leke seg på ol. høres knall ut det... Ække mer som trengs :D

 

Sletta er lang nok til at min volvo klarer 140 på sletta, og den er LAT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår