Gå til innhold

Hva med et streetmeet i August(oslo område)??

Ranger emnet


Machagen

Anbefalte innlegg

Gjest 426hemi

Ok folkens, ihvertfall ble jeg mer overbevist om at vi bare glemmer å sitte å vente på at moderatorene skal arrangere noe som aldri skjer, men at vi heller gjør som folk i de siste innleggene sier: vi arrangerer sjæl.

Hva synes folka om hvervenbukta/ ingjerstrand? Fungerte jo ypperlig i fjor høst. Ikke langt unna oslo heller.

Som dere sier, og som jeg hadde "glemt": det er ikke ulovlig for en gjeng bilfolk å samles et sted.

Sommeren er slutt om en mnd, så det er ikke vits i å sitte å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hverven bukta/Ingerstrand ! Kjent sted for alle, 20august ca.kl.20.00 ???? Noen må sette ned foten og sette en dato;)

 

 

Plassen er ikke av de største, men det er ingen dum ide, langt i fra hus og folk :) jeg støtter denne ideen.

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13. august er helt greit, men Ingjerstrand?! Må da være noe mer sentralt? Ikke at Ingjerstrand er så langt unna, men men...

 

Mer sentralt = mer politi = Comprende?

 

ikke for å være kjip men vi vet hvor glade Onkel blå er i oss? :boxing :boxing Devil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer sentralt = mer politi = Comprende?

 

ikke for å være kjip men vi vet hvor glade Onkel blå er i oss? :boxing :boxing Devil

 

Kan legge til at de fleste politifolk er bilinterisert og jeg har sett noen av dem stå å peke og beundre biler på streetmeet. Så i det sivile liv hos dem hadde det vært helt greit.

 

Men som sakt bare å finne en plass.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så? Har du noe å skjule? Det sitter sansynligvis blåjakker og leser hva vi skriver på dette forumet uansett.

 

Poenget mitt er at jo mindre synlige vi er for politiet jo mindre gidder de å bry seg om oss.

 

Om jeg har noe å skjule er rimelig uvesentlig i dette tilfellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår