Gå til innhold

Hva med et streetmeet i August(oslo område)??

Ranger emnet


Machagen

Anbefalte innlegg

Lurer egentlig på om det er noen streetmeets i oslo område i august, det begynner jo og gå mot kalde tider og hadde vært fett med et lite meet.

 

Leste den andre tråden her og mange steder og ha det på, men er det ikke og foretrekke og være et sted vi har fått lov til og være??.. blir jo ikke så mye tull av dette(tenker på metro??)

 

håper at denne tråden blir litt ryddig og "ornt'li" on on topic!!!

|Teamsideways|[CREW]

 

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får qoute meg litt bedre enn det der. Nå har du jo som du sikkertveit blitt arrangert 2 streetmeets i råde på veldig kort tid og jeg ser ikke helt nytten av å arrangere ett såpass tidlig som dere vil ha det til å være. kunne i alle fall tatt i det måneds skifte eller noe? Hør med moderatorene om de kanskje har noen planer også.

 

Men hvis du fryser så utrolig mye, så kan du jo allltids kle på deg litt bedre. :pray

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, her er en ny quote:

 

 

 

Når ble Råde en del av Oslo-område?

QUOTE]

Råde har aldri vært det, men det ligger ikke så veldig langt unna, kan vi ikke bare arrangere streetmeets vær helg i forskjellige steder i Oslo da? hadde ikke det vært kult? så kan vi jo liksom ta igjen for alle de "tapte" streetmeetings`ne du har gått glipp av Bjerkemotorstopp.

 

Er greit nok at du vil arrangere ett streetmeet. men det blir liksom litt for intenst, selv om det ikke har vært arrangert i oslo på lang lang lang lang tid, så har man jammen vasset i råtne tilbud om streetmeets. Vi har jo hatt noen veldig dårlige streetmeets i Råde, Lørenskog osv, så det beste tror jeg hadde uansett vært å fått moderatorene til å styre detta. greit nok at enkelte klager og syter som bare det selv når moderatorene prøver å arrangere bra ting, men hvis streetmeets skal fortsette å være populære, så hjelper det ikke å arrangere det annen hver uke da folk mest sansynlig har andre ting å gjøre enn å dra på "streetmeet" hver helg i ett helt år.

 

Kvaliteten på streetmeets blir bare dårligere og dårligere ettersom at det blir arrangert såpass ofte, og folk mister litt interessen fordi det blir mye det samme og folk går lei.

 

Så det beste tror jeg hadde vært å heller la moderatorene styre alt dette med streetmeets for at vi skal kunne få nytet streetmeets osv i fremtiden.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, her er en ny quote:

 

 

 

Når ble Råde en del av Oslo-område?

QUOTE]

Råde har aldri vært det, men det ligger ikke så veldig langt unna, kan vi ikke bare arrangere streetmeets vær helg i forskjellige steder i Oslo da? hadde ikke det vært kult? så kan vi jo liksom ta igjen for alle de "tapte" streetmeetings`ne du har gått glipp av Bjerkemotorstopp.

 

Er greit nok at du vil arrangere ett streetmeet. men det blir liksom litt for intenst, selv om det ikke har vært arrangert i oslo på lang lang lang lang tid, så har man jammen vasset i råtne tilbud om streetmeets. Vi har jo hatt noen veldig dårlige streetmeets i Råde, Lørenskog osv, så det beste tror jeg hadde uansett vært å fått moderatorene til å styre detta. greit nok at enkelte klager og syter som bare det selv når moderatorene prøver å arrangere bra ting, men hvis streetmeets skal fortsette å være populære, så hjelper det ikke å arrangere det annen hver uke da folk mest sansynlig har andre ting å gjøre enn å dra på "streetmeet" hver helg i ett helt år.

 

Kvaliteten på streetmeets blir bare dårligere og dårligere ettersom at det blir arrangert såpass ofte, og folk mister litt interessen fordi det blir mye det samme og folk går lei.

 

Så det beste tror jeg hadde vært å heller la moderatorene styre alt dette med streetmeets for at vi skal kunne få nytet streetmeets osv i fremtiden.

 

det første treffet i råde ble ikke en flopp, det andre ble litt verre!

- lag et i oslo etter ferien, lørdag 20 august, så må noen høre litt rundt om lovlighet etc.

 

- er enig i at ting fort blir vannet ut, men street meet er bare om sommeren, og gi folk litt tid slik at de kan planlegge, er det ikke 3 uker til 20 ? sett datoen, bom, bestemt!

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råde har aldri vært det, men det ligger ikke så veldig langt unna, kan vi ikke bare arrangere streetmeets vær helg i forskjellige steder i Oslo da? hadde ikke det vært kult? så kan vi jo liksom ta igjen for alle de "tapte" streetmeetings`ne du har gått glipp av Bjerkemotorstopp.

 

Før du begynner en usaklig tråd om personhetsing, forventer jeg at du kan argumentere på et anstendig nivå. Det var også det trådstarter ønsket. I tradisjonen tro har man pleid å avholde streetmeet i Oslo og omegn på sommeren, så da er det egentlig likegyldig om treffet er pokkerivold.

 

Er greit nok at du vil arrangere ett streetmeet. men det blir liksom litt for intenst, selv om det ikke har vært arrangert i oslo på lang lang lang lang tid, så har man jammen vasset i råtne tilbud om streetmeets. Vi har jo hatt noen veldig dårlige streetmeets i Råde, Lørenskog osv

 

Da bør det kanskje ringe ei bjelle om hvorfor de er så dårlige, ifølge deg. Dess flere streetmeets det er, dess dårligere individuell oppslutning, statistisk sett. Derfor er det på sin plass å få et sentralt treff i Oslo på kartet igjen.

 

så det beste tror jeg hadde uansett vært å fått moderatorene til å styre detta. greit nok at enkelte klager og syter som bare det selv når moderatorene prøver å arrangere bra ting, men hvis streetmeets skal fortsette å være populære, så hjelper det ikke å arrangere det annen hver uke da folk mest sansynlig har andre ting å gjøre enn å dra på "streetmeet" hver helg i ett helt år.

 

Man kan vel i felleskskap enes om noe. Presidenten blir valgt på bakgrunn av en folkejury.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde vært jævelig kult med et street meet snart.. har bare vært snakk om det lenge nå... :boxing jo flere/oftere vi har det, desto mer skjønner politiet og alle andre at de kanskje bør begynne og tenke på en plass/bane som folk kan møtes på... :popcorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Selv har jeg ved flere anledninger mast om streemeet arrangert av moderatorene, uten at jeg har fått noe særlig respons. Vet ikke om de leser noe særlig av dette eller ikke, eller om de ikke har tid, gidd eller lyst til å arrangere.

Men jeg er enig: selv ønsker jeg at moderatorene 'skal fikse noe bra og kult, men om de aldri får ut fingeren, så må vi jo gjøre det selv.

Bedre det enn å sitte inne på ræva foran PC'en å råtne opp...

Men jeg må jo virkelig si at det hadde ikke skadd med et "moderatormeet" i forhold til hva vi lager sjæl.

Kan'kke moderatorene, som litt erfaring i dette, lage ett meet, gjør det enkelt hvis dere ikke gidder så mye, og bare lag noe lignende gardermoen ifjor. Er jo jaggu snart ett år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg ved flere anledninger mast om streemeet arrangert av moderatorene, uten at jeg har fått noe særlig respons. Vet ikke om de leser noe særlig av dette eller ikke, eller om de ikke har tid, gidd eller lyst til å arrangere.

Men jeg er enig: selv ønsker jeg at moderatorene 'skal fikse noe bra og kult, men om de aldri får ut fingeren, så må vi jo gjøre det selv.

Bedre det enn å sitte inne på ræva foran PC'en å råtne opp...

Men jeg må jo virkelig si at det hadde ikke skadd med et "moderatormeet" i forhold til hva vi lager sjæl.

Kan'kke moderatorene, som litt erfaring i dette, lage ett meet, gjør det enkelt hvis dere ikke gidder så mye, og bare lag noe lignende gardermoen ifjor. Er jo jaggu snart ett år siden...

 

men så er det det med penger, betaler vi noe? nei :p

- kanskje folk må donere mer for at vi skal få et arrangement som er arrangert :popcorn

jeg er ikke sikker, men når noen ikke "gidder/lyster/orker/ikke vil" svare på mail, så er det alltids en grunn.

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår