Gå til innhold

Enda en Jettaeinser! Brukseinsern.

Ranger emnet


Dinglevims

Anbefalte innlegg

Fikk faktisk gjort noe idag også. Førerdøra har tidligere vært skadet og lakket opp igjen. De som har gjort det har desverre gjort en dårlig jobb så døra har blitt kjeks nederst. Men... Ny dør er nå på plass. Måtte kline på litt lakk nederst på hjørnet og det ble desverre en liten fargeforsjell selv om jeg fikk lakk med samme kode. Men kan leve med det. Ble utrolig mye bedre enn det var.

 

Gammel drit...

HPIM2902web.jpg

 

HPIM2904web.jpg

 

Ah... Mye bedre! :D

HPIM2906web.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sniker inn en liten salgspost her :)

 

Dersom noen har et par forseter fra Golf 1/Jetta 1 i samme trekk som baksetet på bildet så skrik ut. Slitte og stygge seter er ikke aktuellt.

 

 

 

 

Jeg har stoler som ligger i garasjen og samler støv. Dette er originalstolene til Golf PL og bilen hadde ikke gått mer enn 98000 da jeg tok de ut. Du har/finner sikkert noe interessant vi kan bytte. Bedre at de kommer til nytte enn at de bare står der. Vi kan ordne dette i morra. Må bare slakte enda en ressursbil først..........;)

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stoler som ligger i garasjen og samler støv. Dette er originalstolene til Golf PL og bilen hadde ikke gått mer enn 98000 da jeg tok de ut. Du har/finner sikkert noe interessant vi kan bytte. Bedre at de kommer til nytte enn at de bare står der. Vi kan ordne dette i morra. Må bare slakte enda en ressursbil først..........;)

Knallbra! Du får ta kontakt når du er ferdig med ressursbilen. Er mulig jeg er opptatt til litt utpå ettermiddagen ettersom at jeg kanskje tar turen til Fredrikstad eller Rudskogen.

 

Hvor mye hadde du tenkt deg for dashbordet da?

Tja... Noe tilsvarende det du hadde betalt for det på en hogger. 2-300 kr...

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

imponerende hvordan du jobber med jettaen lars!

Bytter dashbord og greier ...

Du holder på som du er besatt, og det er bra! Det er morsomt som fy, og fint å ha noe gøy å drive med. Kommer seg dette her. Har selv sveisa rust på sciroccon, og får vel skilter på den i løpet av et par uker. Kunne jo ha møttes utover en gang på sommeren og :pray våre biler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fresh brukesbil dette her....

 

Folk som deg får det til å se så utrolig enkelt ut...

 

Skulle jeg bytta dash hadde jeg sikkert brukt en mnd....

He he... Takk for det! Kan love deg at du ikke hatt brukt en mnd på å bytte dash i en Jettaeinser. Det er ikke store jobben :)

 

imponerende hvordan du jobber med jettaen lars!

Bytter dashbord og greier ...

Du holder på som du er besatt, og det er bra! Det er morsomt som fy, og fint å ha noe gøy å drive med. Kommer seg dette her. Har selv sveisa rust på sciroccon, og får vel skilter på den i løpet av et par uker. Kunne jo ha møttes utover en gang på sommeren og :pray våre biler!

Takk for det Ragnar. Godt å høre at det skjer noe med Sciroccoen også. 74-rocco er alt for sjeldent til at det bare skal stå og ruste.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Har sett denne noen ganger :p På Verpet mener jeg å huske, du jobber vel der, og litt i rundkjøringa rett ovenfor der ;) Ekstremt stilig bil. (sier en som IKKE er VW fan)

 

Linjegods må frem :p

 

Jobber du for Linjegods? Er du innom der hvor jeg jobber?

 

Litt tilbake til topic...

 

Har vært en begivenhetsrik dag idag. Jettan fikk kjørt seg godt både til og fra Rudskogen og jeg fikk kost meg skikkelig på OMC-treffet. (ja jeg er en liten judas) Etterpå bar det avsted til Böhser Onkäl for å hente strøøøkne CL-stoler og gulvteppe. Gleder meg til å få dette inn imorgen :D

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nye forseter på plass. Skikkelig knæsj å sitte i 100% strøkne seter. Ikke slappe i fisken eller slitte i trekka! Gulvteppe skal få seg en rens før det kastes inn ved en senere anledning. Først må garasjen ryddes :(

 

HPIM3020web.jpg

 

HPIM3018web.jpg

 

Æsj... Møkkajobb :(

HPIM3022web.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkajobb; å rydde, ja. Men å rense dette såvidt bra bevarte teppet blir jo bare kos :) . Mulig det er bildet, men det ser ut som om du med fordel kan feie over førersetet litt også.

 

Bra å se at bitene kommer til nytte. Stolene kler denne bilen helt ypperlig :pray

 

Å rense teppet blir bare kos ja. Det er nok bildene som lyver litt. Førersetet ble helt blått og fint etter en runde med støvsugern.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår