Gå til innhold

Enda en Jettaeinser! Brukseinsern.

Ranger emnet


Dinglevims

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært og sett på et par biler idag og veit nå mer eller mindre hva jeg skal ha. Jettaen legges nå ut for salg, men jeg gjør oppmerksom på at jeg ikke kan gi den fra meg før jeg har fått meg ny bil. Er avhengig av bil for å komme meg på jobb, men ny bil bør være på plass innen noen uker.

 

Litt info og bedre bilder finner dere her:

http://home.no/dinglern/jetta/jetta.htm

 

Dersom dere lurer på noe så ta kontakt på mail eller telefon.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg vært og sett på et par biler idag og veit nå mer eller mindre hva jeg skal ha. Jettaen legges nå ut for salg, men jeg gjør oppmerksom på at jeg ikke kan gi den fra meg før jeg har fått meg ny bil. Er avhengig av bil for å komme meg på jobb, men ny bil bør være på plass innen noen uker.

 

Litt info og bedre bilder finner dere her:

http://home.no/dinglern/jetta/jetta.htm

 

Dersom dere lurer på noe så ta kontakt på mail eller telefon.

 

Vurderer du innbytte? Se BMW'en i signaturen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dammit! At du skal selge før jeg har penger ;)

 

Håper på lignende tråd med evt ny bil da :D

 

Toget er ikke gått enda vettu ;) Har fortsatt ikke kjøpt ny bil så du har noen uker på deg :) Er jo ikke snakk om enorme summer her heller. Bilen kan selges uten gewinde og felger dersom penger er problemet. Gewinden skal jeg nok fint klare å få solgt uansett.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toget er ikke gått enda vettu ;) Har fortsatt ikke kjøpt ny bil så du har noen uker på deg :) Er jo ikke snakk om enorme summer her heller. Bilen kan selges uten gewinde og felger dersom penger er problemet. Gewinden skal jeg nok fint klare å få solgt uansett.

Greit å få med gewinde, og absoulutt ikke noe minus med bbs heller....

 

Får se ann neste lønning litt... ;)

 

Du skal ha audi eller?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å få med gewinde, og absoulutt ikke noe minus med bbs heller....

 

Får se ann neste lønning litt... ;)

 

Du skal ha audi eller?

 

Har egentlig lyst på BMW E39, men det blir desverre over mitt budsjett dersom jeg skal ha en med automat, klima og lav km. Frister ikke å ta opp lån så da får det bli en Audi istedet.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på bilen din i dag, har vært halvveis forelsket i den siden første dagen jeg så den i Vestby, var forresten ved Malmberg jeg så på den i dag også.. Tok noen bilder også (med mobilen siden jeg glemte kamera hjemme :() Så bare å slappe av, var ikke en tyv ifra Linjegods som skulle se på byttet.

 

Etter min smak så var felgene ca 1 tom for brede, men får heftig kjeft av Laaars for at jeg mener det :p Men ekstremt fet bil. I like.. Selvom jeg egentlig ikke er vw fan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Jettan fått nye bremser foran. Var virkelig på tide. De gamle skivene var rustne som bare det og bremseklossene var fulle av sprekker drunk

 

Ble noe ganske annet med EBC Turbo Groove-skiver og nye klosser så da er bilen klar for treff imorgen :)

 

Dum som jeg er glemte jeg jo å ta bilde av de nye bremsene, men de fleste her vet vel hvordan EBC-skivene ser ut så da kan det være det samme...

 

 

Gammel drit sick Ikke rart det bremsa dårlig!

HPIM3107web.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Da får jeg gratulere clone baby med ny jetta. Lykke til!

 

Ta godt vare på den. Jeg savnern allerede :(

 

Takk Takk :)

 

Ble godt mørbanka over fjeldet på alle humpene som var der, mao. stiv bil jah! :hammer

 

Bilen ble godt tatt imot her i bergen. Men en ting er sikkert, bilen forblir slik som den er, men med andre felger, stålfelgene ser jo grei ut, men vil ha bbs'ene dine! hehe..

 

Brukte forresten 360kr på bensin fra deg(oslo) til bergen cheers

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår