Gå til innhold

Enda en Jettaeinser! Brukseinsern.

Ranger emnet


Dinglevims

Anbefalte innlegg

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenker du på de som lå til salgs for en uke eller to siden for 600 kr? Jeg kjøpte de ikke og de felgene var absolutt ikke BBS RS.

 

Ah, okey... My fault... Men, nydelige biler hvertfall :) :pray

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du "glemte" golftreffet på Ullevål stadion, da. :P

 

Menmen. Gråt ikke. Vi stiller igjen neste søndag. Håper du kan komme.

Lyst til å se Jettaene "live" :)

 

Jeg glemte det ikke, men etter en varm tur til Rudskogen frista det mer med et bad. Kanskje litt teit prioritering, men det er for sent å gjøre noe med nå. Satser på å møte opp neste søndag :)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte det ikke, men etter en varm tur til Rudskogen frista det mer med et bad. Kanskje litt teit prioritering, men det er for sent å gjøre noe med nå. Satser på å møte opp neste søndag :)

 

LITT?!?! :P

 

Hehehe. Håper du kommer til søndan, da. :)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilene dine blir jo fete! Pluss at du har vel ikke brukt så mye cash at det gjør noe på de heller ;) Ble så inspirert at jeg har skaffa meg en egen jetta einsercoupe, til den nette sum av 2000 kr:) Å ja, enda en golf1 og, en 78 diesel:D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilene dine blir jo fete! Pluss at du har vel ikke brukt så mye cash at det gjør noe på de heller ;) Ble så inspirert at jeg har skaffa meg en egen jetta einsercoupe, til den nette sum av 2000 kr:) Å ja, enda en golf1 og, en 78 diesel:D

 

Jeg vil også ha en jettaeinser til 2000 kr :) Si ifra om dere veit om noen som har en til overs... Har lurt på golf, så einsergolfer er også intr...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilene dine blir jo fete! Pluss at du har vel ikke brukt så mye cash at det gjør noe på de heller ;) Ble så inspirert at jeg har skaffa meg en egen jetta einsercoupe, til den nette sum av 2000 kr:) Å ja, enda en golf1 og, en 78 diesel:D

 

Takk takk. Einserjetta er billig morro. Bortsett fra felger og gewinde har jeg faktisk brukt mindre enn 10 000 kr. Og det inkluderer kjøp av bil, omreg, forsikring, ny dør, fangere, interiør, lakk, olje, filtre og litt annet dill-dall. Har du noen bilder av jetta'n din?

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Bilene dine blir jo fete! Pluss at du har vel ikke brukt så mye cash at det gjør noe på de heller ;) Ble så inspirert at jeg har skaffa meg en egen jetta einsercoupe, til den nette sum av 2000 kr:) Å ja, enda en golf1 og, en 78 diesel:D

Er du fra nærheten av osloområdet eller? Veit om en 78 dieselgolf som gikk der, så den sist for 1 år siden, var oransj og brun. Er ikke den du har kjøpt el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den sto i nærheten av bodø. har sikla på den lenge, men ante ikke hvem som eide den. Viser seg at det er en kompis av meg som bor 10 m unna der jeg bor som eier den:D Verden er ikke stor;) Hmm, nok ot for nå, skal lage egen post til jettan når den er i hus, golfen går vel inn på Endelig golf! posten min

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått ut fingern og gjort noe igjen. Gått tregt i det siste pga travle dager på jobben og plagsom varme, men nå er det nye gulvteppet på plass. Fikk også sjekka gulvet i samtidig og der var det null rust. Ikke engang fuktig :D

 

HPIM3050web.jpg

 

HPIM3052web.jpg

 

HPIM3055web.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår