Gå til innhold

Enda en Jettaeinser! Brukseinsern.

Ranger emnet


Dinglevims

Anbefalte innlegg

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer så meget med nyhenta bil:). Ser det var en god vurdering å flytte over Supersport-gewinden til bruksbilen. Nå er det bare å ta seg en tur til Sharif for å kjøpe Toyo-dekk til det andre settet med BBS'er;)

 

BBS-er kommer etterhvert. Har fortsatt en felg som må sveises til det første settet jeg kjøpte, og i det andre settet er det 3 felger med grått senter og en med sort. Men alt ordner seg med tiden. Først skal det gjøres noen småting med bilen. Breddere og lister skal vekk, speila skal byttes og alt skal gjøres rent skikkelig. Får vel ta litt lakkrust også :)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nesten legge ut bilder av dagens innsats...

 

De forferdelige sidelistene er dratt av, motoren har fått en liten vask og reg reim-deksel, toppdeksel og viftehus er bytta med nylakkerte deler. Skal få rengjort motorrommet bedre senere. Får se hva jeg kan få til imorgen :)

 

HPIM2567web.jpg

 

HPIM2569web.jpg

 

motorvask.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saker, detta blir bra :D

 

sku ikke mye til før bilen ble tøff gitt.

 

 

hvordan er det når du drar av listene på en såpass gammel bil, var ikke no problem me lakken?

 

 

vemund

 

Ikke noe problem faktisk. En vask og en polering så kan ingen se at de har vært der :)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje tidene er i ferd med å snu? Var ikke lenge siden du sa at alt du tok i ble til bæsj istedenfor gull, men nå har vinden snudd violin

Ting går nesten ubehagelig bra for tiden ja. Men skal ikke bli for vant til det. Det skifter fort.

 

seriøst mann hvor finner du alle disse strøkne jettaene med så lav km stand???????

 

hvor mye måtte du gi for den hvite?

Denne har ligget på Autodb en stund. La til og med ut link til den i Golf 1-forumet slik at noen andre kunne kjøpe den, men ettersom at folk ikke får ut fingern henta jeg den selv :)

 

Prisen forblir en liten hemlighet, men det kan vel nesten kalles lommerusk.

 

ehm.. hvordan får du motoren så ren, er så ny på dette, så trenger noen begynner-tips.. På forhånd takk:)

Bare tok med meg en flaske motorvask når jeg var på Shell. Spruter på motoren, venter litt og spyler av. Er det veldig møkkete kan det lønne seg å ta et par runder.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Ikke dårlig, virker som du er energisk for tiden? Føler meg nesten lat i forhold jeg, orker såvidt (ikke?) å begynne å sveise rust på sciroccon :)

Ble jo rent og pent oppi motorrommet, den stakkars 1,5 føler seg kanskje litt naken uten møkk på seg?

Hva med svarte viper-striper? drunk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår