Gå til innhold

Enda en Jettaeinser! Brukseinsern.

Ranger emnet


Dinglevims

Anbefalte innlegg

Ikke dårlig, virker som du er energisk for tiden? Føler meg nesten lat i forhold jeg, orker såvidt (ikke?) å begynne å sveise rust på sciroccon :)

Ble jo rent og pent oppi motorrommet, den stakkars 1,5 føler seg kanskje litt naken uten møkk på seg?

Hva med svarte viper-striper? drunk

 

Går unna om dagen ja. Blir litt mer liv når det blir varmere i været. Tror motoren koser seg med sin nye tilværelse. Starter fint og går som ei klokke. Viper-striper blir det nok ikke :)

 

Tok forresten et par litt bedre bilder idag. Dagslys er fine greier.

 

HPIM2631web.jpg

HPIM2632web.jpg

HPIM2633web.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde tenkt til å skrive "mer hjul", men etter den siste posten slapp jeg visst det... thumpsup

 

Hvordan hjul tenker du ha på den hvite (regner med at splitsa egentlig er forbeholdt den beige)? Og er det bare jeg som synes den hvite trenger polizei-vinyl? :)

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt til å skrive "mer hjul", men etter den siste posten slapp jeg visst det... thumpsup

 

Hvordan hjul tenker du ha på den hvite (regner med at splitsa egentlig er forbeholdt den beige)? Og er det bare jeg som synes den hvite trenger polizei-vinyl? :)

 

Felgene som sitter bak på den hvite skal bak på den beige neste år. Så får den beige 7x15 et16 foran og den hvite får 7x15 et25 med spacere bak...

 

Fint å ha to sett felger :D

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fint nå :) :)

Men hengerfeste? :nono:

 

Har et par helt nye fangere uten hengerfeste i garasjen. Problemet er bare at de ligger oppunder taket rett over Audi'n og jeg får faen ikke opp porten. Så jeg må fikse porten, flytte Audi'n og så blir det nye fangere.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er det bare jeg som synes den hvite trenger polizei-vinyl? :)

 

nei.. du er ikke den eneste.. hehe.. men da må man jo nesten spørre Mr rust om lov? hehe.. men polizeistuk på denna hadde vært skitheftig

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vente helt til neste år? Livet er for kort til å vente...

 

Felgene som står bak på den hvite nå og to av de som ligger i garasjen skal pusses opp i løpet av vintern. Den beige blir ikke brukt mer i år uansett så den klarer seg med stål nå.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår