Gå til innhold

Enda en Jettaeinser! Brukseinsern.

Ranger emnet


Dinglevims

Anbefalte innlegg

Da ble det nye fangere! Suste en tur til Larvik igår ettermiddag og henta et par fangere som vw2_prosjekt hadde vært så snill å hente på hoggern for meg. Blir kos med kromlist istedet for de helt sorte og kjedelige :)

 

Var "litt" falma når jeg henta de, men det ordna seg fort...

HPIM2771web.jpg

 

HPIM2772web.jpg

 

HPIM2774web.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra prosjekter du har på gang!

Hvor har du fått pågangsmotet fra? :pray Trodde du hadde solgt audi`n?

 

Takk takk! Pågangsmot kommer og går. Akkurat nå går ting som det skal og da er det gøy og holde på. Får nyte det så lenge det varer.

 

Har ikke solgt Audi'n enda gitt. Skjønner faktisk ikke hvorfor det er så utrolig lite respons på den. Bilen er jo god som gull og feilfri, men det driter visst folk i. Er vel rett og slett litt for godt utvalg i den prisklassen.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Pågangsmot kommer og går. Akkurat nå går ting som det skal og da er det gøy og holde på. Får nyte det så lenge det varer.

 

Har ikke solgt Audi'n enda gitt. Skjønner faktisk ikke hvorfor det er så utrolig lite respons på den. Bilen er jo god som gull og feilfri, men det driter visst folk i. Er vel rett og slett litt for godt utvalg i den prisklassen.

Sant det.. Du får gjøre så mye du klarer før den kalde triste vintersesongen kommer.. lykke til med salget

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noe skikkelig drit å få plasten av fangerjernet med hengerfeste og over på et uten. Men som det meste annet så ordner det seg til slutt.

 

Ble ihvertfall veldig fornøyd med resultatet. Utrolig at så lite som en kromlist gjør så mye med utseende.

 

HPIM2777web.jpg

 

HPIM2779web.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det høgger-tur til Larvik. Grusomt å stå opp kl 6 på en fridag, men det ble mye bra deler så da får det gå. Fikk bla med meg: Hvit førerdør, CL-dash, Blått CL-baksete, dørtrekk uten høl til høytalere, ratt fra Golf 1 GL og litt annet skrot. Skal bli deilig å få dette på bilen...

 

Stakkars Jetta :shake

HPIM2859web.jpg

 

Ble ikke bedre etter at jeg gikk løs på den

HPIM2860web.jpg

 

Bruskeinsern lastet og klar for å ta turen tilbake til Drøbak.

HPIM2862web.jpg

HPIM2864web.jpg

 

En trøtt og varm Jetta-vims som sliter med å holde øya oppe zzzz Ble ikke noe bedre av at jeg glemte solbrillene hjemme. Godt jeg både mangler lydisolering og 5. gir. Skal mye til for å sovne i en Jetta-einser i 120 km/t.

HPIM2869web.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan fikk du fangeren din så fin ? forklaren sie bitte ?

 

Dersom fangerne har møkk som sitter langt nedi porene kan det lønne seg å vaske skikkelig med Turtle Supervask og neglebørste. For å friske opp fargen anbefales Autoglym Body-shop 07B plastic & rubber-cleaner (dette er proffserien til Glym).

 

På Einser'n din er fangerne grå (dersom du ennå har de originale med blanklistene i). Disse ser falma ut allerede når de er nye. Jeg har lakka mine med halvblank støtfangerlakk jeg fikk av han som kaller seg Lurifaks her på forumet. Ser BRA ut:) Husker ikke lenger hva lakken heter. Det er over et år siden jeg holdt boksen i hånda, så det er ikke annet å forlange;)

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår