Gå til innhold

323 Prosjekt

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått testa bilen i helga. Alt ser ut til å funke bra, bortsett fra at motoren ikke vil særlig over 0,5kg ladetrykk. Da begynner den å fuske å det ryker svart fra eksosen.

Prøvde å justere ned bensintrykket en smule, men det så ikke ut til å hjelpe, og pluggene så ikke ut som motoren gikk feit i det hele tatt (kjørte riktig nok noen hundre meter før jeg fikk sjekket 2 plugger).

 

Hei, for meg høres det ut som du har lekkasje ett eller annet sted på turborørene dine, f.eks i en silikonovergang, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bensfilter er nytt.

Glemte å nevne at pluggene er gamle, så nye ligger klare til neste test.

Alle silikonoverganger er sjekket og fått mye nye klemmer så jeg trur ikke det skal være noe lekasje, også har jeg kun MAP-sensor så det skulle ikke ha samme effekt som på original motor, men det er også en mulighet.

 

WTF!!?!?!

 

Har du lakkert trykkrøra sort?? er du stein?

 

Er du klar over hvor mye det koster med ferdig polert meieribend? :hammer

 

:assman :assman :assman :assman :assman

Var ikke så pent lenger så det var enten lakk eller flere timers polering :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Heisann.

 

Når du lakkerte toppdekselet ditt, lakkerte han hele dekselet og og pusset så ned "Mazda" bokstavene med en klosse? Skal pulverlakkere mitt nå og lurer på å bare pusse ned bokstavene med en klosse slik at de blir en mer sølvfarge. Vil dette anbefales eller blir det bare tull da?

 

Håper du kan svare meg...

 

Tommy

1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo

 

Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Tja, bilen er egenlig så og si ferdig. Er jo litt småplukk, men den er kjørbar. Prosjektet nå går ut på å finansiere årsavgift, 4hjulskontroll m.m knock

Dårlig økonomi i det siste.

 

Så hvis noen vil hjelpe kan de kjøpe en ferdigbygget 110cm minichopper for 6.000 :) Brukt 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
hei bare et lite spørsmål... hva har du gjort med radiatoren din??? jeg driver og skal modifisere grenrør på min bil men grenrøret stanger i radiatoren,så det er derfor jeg spør...

 

mvh;)

 

Den er tatt fra noen VW(derav ekspansjonstanken). Var sånn når jeg overtok bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår