Gå til innhold

323 Prosjekt

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

hei bare et lite spørsmål... hva har du gjort med radiatoren din??? jeg driver og skal modifisere grenrør på min bil men grenrøret stanger i radiatoren,så det er derfor jeg spør...

 

mvh;)

 

Radiatoren er fra en peugoet 305 ellerno hvis jeg ikke husker feil... den passer inni den ramma som er i fronten der. Fikk litt mer plass til grenrør og større turbo da :)

 

 

har du cooler der en plass å eller?

 

Intercooler sitter helt ute ved nettingen i fronten.... :)

 

Asim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det en gtr eller gtx? Hvor mange hk er det i den da?

Bilen er opprinnelig en GT-X, men akkurat spec på motor må boXer eller Asim svare for. Tror ikke det er så mye orginalt GT-X igjen der ihvertfall, er jo datasprut og Turbonetics turbo ihvertfall.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radiatoren er fra en peugoet 305 ellerno hvis jeg ikke husker feil... den passer inni den ramma som er i fronten der. Fikk litt mer plass til grenrør og større turbo da :)

 

takk for svaret:) men du husker ikke vilke årsmodel radiatoren var fra??? hvordan turbo sitter der foresten??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Heisann! jeg vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden din,men åssen felger er det som står på bilen?? leter etter sorte felger til min GTX.

 

Trur jeg har nevnt det. Vet ikke navnet på de. Kanskje Asim husker det.

Står Zues på innsiden, vet ikke mer.

 

Alle felger kan bli sorte, mine er mattet ned med 800våtpapir og lakket med svart matt Comma lakk fra BilXtra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 6 months later...
ahh.. ok...

Ja det er ikke så merkelig din er litt kjappere hehe... Den porta "jeg" godt...

:nono: "Jeg" i Asim's verden er da isåfall meg,siden det var undertegnede som portet... So much for advertizing... Ikke rart det ikke kom nye jobber etter den...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha advertizing? :)

Sånn ser portingen din ut etter litt glassblåsing.

Er ganske mange år siden den "advertizing'en" skulle kommet... Får slutte å gi folk gode priser for god PR. De får ting rimelig,jeg får ikkeno' igjen for det,ikke engang omtale.

 

Sånn,det var dagens sutring. :)

 

Får håpe du ikke trenger å bytte topp noen gang... hadde du sett originalporten ved siden av hadde du ikke kjent den igjen.. :D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske mange år siden den "advertizing'en" skulle kommet... Får slutte å gi folk gode priser for god PR. De får ting rimelig,jeg får ikkeno' igjen for det,ikke engang omtale.

 

Sånn,det var dagens sutring. :)

 

Får håpe du ikke trenger å bytte topp noen gang... hadde du sett originalporten ved siden av hadde du ikke kjent den igjen.. :D

 

Det var da makan til sutring.:angry:

Det første innlegget der jeg skrev at "jeg" hadde portet toppen, var jo ikke så vanskelig å forstå at det ikke var meg personlig som gjorde det??!! Om jeg hadde skrevet navnet ditt så hadde det ikke blitt så mye reklame for din del. Dessuten skrev jeg posten 18.10.05, 10:49 .

 

Og til slutt.... du portet toppen i herrens år 1998/99. snart 8år siden....

 

Go figure.... :hellothere:

 

EDIT:

Jeg se du Ble medlem: 28.09.03. Dette er ca 2,5 år ETTER jeg hadde solgt bilen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da makan til sutring.:angry:
Ta en chill-pill... hvilken del av :) -ikonet var det du ikke forsto?
Det første innlegget der jeg skrev at "jeg" hadde portet toppen, var jo ikke så vanskelig å forstå at det ikke var meg personlig som gjorde det??!! Om jeg hadde skrevet navnet ditt så hadde det ikke blitt så mye reklame for din del. Dessuten skrev jeg posten 18.10.05, 10:49 .

 

Og til slutt.... du portet toppen i herrens år 1998/99. snart 8år siden....

 

Go figure.... :hellothere:

 

EDIT:

Jeg se du Ble medlem: 28.09.03. Dette er ca 2,5 år ETTER jeg hadde solgt bilen....

Ikke mye reklame nei...men bare denne tråden alene har over 8K visninger,så å si at det ikke er omtale/reklame å nevne navn sånn det ble avtalt er vel kanskje å ta i... Om jeg var medlem her eller ikke når jobben ble gjort spiller da ingen trille. VS er neppe medlem her,men Vidar blir da omtalt her alikevel... :hellothere: Men,det er gamle dager. Spilt melk etc. :cheers: :peace:

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår