Gå til innhold

323 Prosjekt

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

Noen spurte etter noe mer bilder så nå har jeg fått rota meg til å legge ut noen.

 

Fikk av en eller annen grunn bare til direkte linker, kanskje noen vet hvorfor?

Anyway...

 

img_0076_liten.jpg

img_0106_liten.jpg

img_0110_liten.jpg

img_0111_liten.jpg

img_0127_liten.jpg

img_0132_liten.jpg

img_0136lite.jpg

img_0140lite.jpg

img_0139lite.jpg

img_0131lite.jpg

img_0078lite.jpg

img_0099lite.jpg

 

Har hatt bilen noen måneder nå. Tok over bilen med defekt girkasse og en del skabb her og der. Som rusthull i kanalen, rusthull i bakre travers og diverse mindre feil og mangler.

Håper på å ha den i rullende stand om noen få uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

GT-R? Ikke værst bare det :)

 

Grattis, lenge siden jeg har sett til deg på disse kantene.. Så tøff ut.. Planer for den da?

 

Girkasse trøbbel på disse, det er vel ikke så billig?

 

Hei.

 

Det er ikke en GT-R. Sjekk antall bolter på hjulene. 4-bolt er GTX. Men kul er den alikevel...

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er et åndingsfilter på veivhusventilasjonen.

Ah så, jeg forstår. For example, man kan fjerne den original svart gummislange og kan bruker sånn filter på den plass. Kanskje man vil bruker en jernrør i steden for den gummislange, er det rett?

 

Går det også på GT'en?

 

Gr33tinx, Ruffneck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare en bastard... '91 GTX, men er vel bare bare bremsene og litt pyntedeler unna.

 

img_0132_liten.jpg

 

Hva gjør den "those we do not speak about" - kjølevannsbeholder i det motor-rommet???!!! anger2

 

Få deg en ny ! :)

 

....

 

 

*-those we do not speak about = VW

 

*skamme seg*

Det står VW på den :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei.

 

Nå er 323'n til boxer hos tannlegen. Det er mye hull i tenna :scared . Masse spon nedi kassen. Hvis bokser'n tillater det, så kan jeg legge ut noen bilder under "inngrepet".

 

Men det blir vel en fin kasse, med nytt glis i løpet av uka. :D

 

PS:Kassa ble "standsmessig" transportert av en REPU. De i den 206'n i Vålerenga-tunellen trodde de ble beskutt, eller noe. Først skulle de kjøre race, men etter en "BANG !"-giring med repu'n, var de tilbakeholdne gitt. (Jeg må lage video snart, og vise dere dette).

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørsmål til "boxer". Hvor har du gjort av fordeleren, datasprut???? ser ut som en annen turbo også, i allefall en annen manifold. Dette var interresant, vennligst forklar nærmere.

2004 BMW M3 (sommerbil)

1993 Mazda 323 GTR (vinterbil)

2005 Yamaha RX1 tubo ic (snøscooter)

2006 Artic Cat M7 162" (snøscooter)

2006 Yamaha YZF R1 SP (motorsykkel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår