Gå til innhold

Arctic Streetmeet Polarbadet 2005.

Ranger emnet


silverNSX

Anbefalte innlegg

  • Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det satt opp noe møtested/tid for kolonnekjøring fra Tromsø?

 

Det vil bli avgjort etter klubbmøte nå på torsdag ! vi i Roadrush Gatebilklubb skal avgjøre møtested og klokkeslett.Dette vil vi gi beskjed om etter litt.

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh..gleder meg noe sinnsykt :D

 

Hva med en liten fyllestopp og litt sammenkomst på tømmerelva?hadde vært fint å få samla kolonna ;)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satse på å bli kvitt ulyden under bilen til den tid, håper på det :)

 

ot: Hvor har du det Audisjåføren ble pre osv fra Hansy?

 

Ikke vondt ment altså,for all del..!

Audisjåfører er hyggelige folk de også,den er funnet her

 

Kom godt fjerne det om noen ble bittelitt provosert..?

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ein tur på polarbadet på lørdagen, ble jo litt redd for att d sku bli for liten plass, men plass er d i masse vis, så også att de hadde planert litt, va syykt med humper der før. Slo av ein liten prat med "silverNSX" som dah også var tilstede, han var også redd for att plassen var for liten, men som jeg sa og fikk dah høre, att d er plass i masse vis, sa da også att alt var etter planen. Så det er bare å glede seg til "Arctic Streetmeet Polarbadet 2005" 18. juni kl. 13.00 !!

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ein tur på polarbadet på lørdagen, ble jo litt redd for att d sku bli for liten plass, men plass er d i masse vis, så også att de hadde planert litt, va syykt med humper der før. Slo av ein liten prat med "silverNSX" som dah også var tilstede, han var også redd for att plassen var for liten, men som jeg sa og fikk dah høre, att d er plass i masse vis, sa da også att alt var etter planen. Så det er bare å glede seg til "Arctic Streetmeet Polarbadet 2005" 18. juni kl. 13.00 !!

 

Hei

 

Joda det så veldig greit ut der oppe. Skal nok få plass til en del biler der.

 

Hang du ikke på når jeg dro på ut derifra? :)

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da begynner ting å komme på plass.

 

Gavekort til fineste bil og fineste stereo er hentet + premier som trekkes. :-)

Fete t-skjorter som kun fås kjøpt på treffet (ta med cash, he, he...)

Plakater er oppe "all over the place".

Var selv innom Polarbadet nå på lørdag etter drag-en på Aspelund. Fikk speaker til å reklamere for oss. :-)

 

Kommer fete utstillingstilbud fra noen firmaer også, både perfomance-saker, filmer m.m.

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

 

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selv innom Polarbadet nå på lørdag etter drag-en på Aspelund. Fikk speaker til å reklamere for oss.

 

 

Bra med litt reklame da,så nsxen på dragget,pen bil,tok foresten bilde av den ;)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med litt reklamasjon da,så nsxen på dragget,pen bil,tok foresten bilde av den ;)

 

 

Flott med litt gratisreklame ja:) Jeg så alfaen der, om det var deres eller ikke vet jeg ikke, men var samme ivertfall ;) Fin bil.

 

For å være litt offtopic, så syns jeg hele dragget nesten var bortkastet tid OG penger (da jeg for første gang ikke klarte å snike meg inn uten å betale) Var MYE dautid, få biler, og kjedelig speaker..

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår