Gå til innhold

Arctic Streetmeet Polarbadet 2005.

Ranger emnet


silverNSX

Anbefalte innlegg

  • Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Æ skal ete m5`n din t frokost ;)

 

Hei

 

Får inderlig håpe at ingen "eter" noen til frokost siden det er stor sannsynlighet for at Politiet ikke bare lurer i buskene, men også vil være tilstede på treffet.

 

Hvis det er "eting" folk er ute etter så er det Sommertreff på ACR helgen før og "etingen" tar vi der. :)

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Får inderlig håpe at ingen "eter" noen til frokost siden det er stor sannsynlighet for at Politiet ikke bare lurer i buskene, men også vil være tilstede på treffet.

 

Hvis det er "eting" folk er ute etter så er det Sommertreff på ACR helgen før og "etingen" tar vi der. :)

 

Mvh

 

Hehe.. skal til sommertreff også ;) bare en liten spøk,er fullt klar over at politiet er oppmerksom på dette.Og det trur jeg de fleste som stille opp der også er.Går nokk så fint ja..

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. skal til sommertreff også ;) bare en liten spøk,er fullt klar over at politiet er oppmerksom på dette.Og det trur jeg de fleste som stille opp der også er.Går nokk så fint ja..

 

Hei

 

Vil tru det. ;)

 

(Alle vet jo at min bil kjører fletta av de aller fleste..) (ikke med meg som sjåfør though :) )

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vil tru det. ;)

 

(Alle vet jo at min bil kjører fletta av de aller fleste..) (ikke med meg som sjåfør though :) )

 

Mvh

 

 

Vet nå ikke helt denne gang.. min s2 er ikke orginal for å si det på den måten ;)

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe vondt å si om alle Japser.. En Honda NSX eller Nissan 300zx er jo ikke å forakte! Men da måtte jeg nok hatt en VW eller Audi til bruksbil selvfølgelig, litt i dristigste laget å kjøre japsebil hver dag liksom! :rolleyes: Man skal jo trossalt komme frem! No offence! :)

Ugly is in!

 

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe vondt å si om alle Japser.. En Honda NSX eller Nissan 300zx er jo ikke å forakte! Men da måtte jeg nok hatt en VW eller Audi til bruksbil selvfølgelig, litt i dristigste laget å kjøre japsebil hver dag liksom! :rolleyes: Man skal jo trossalt komme frem! No offence! :)

 

hohohoh.. you crack me up.. Du har virkelig fått morosokkan på i det siste :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va ikke en heldig avgjørelse å kjøpe den vw..

men btw: Ontopic.. 100 påmeldte...

 

Yes...flotte greier :)

 

Finishing touch blir nå lagt på plakat så går den i trykken.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener da at Polarbadet ikke er stort nok til 100biler.. Vi får nok presset 100 biler inn der, men da blir det trangt! Dette er hvis jeg husker rett da! :o Er trossalt 1år eller 2 siden jeg har vært der!

 

OT:

Bare så det er sagt, så holder jeg helvete med japper bare på pur faenskap! Er sikkert bra biler det og, å jeg har ingen erfaring med de så jeg er vel egentlig ikke i posisjon til å si noe stygt om de:)

Ugly is in!

 

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår