Gå til innhold

Arctic Streetmeet Polarbadet 2005.

Ranger emnet


silverNSX

Anbefalte innlegg

  • Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slike skjorter hadde vært ubergromt ja :) Men jeg, personlig, syns "polarbadet" ødelegger litt av sjarmen. Arctic Streetmeet, både ser og lyder bedre. Men dere får kanskje noe sponsorgreier fra polarbadet så jeg skjønner jo at det må være med i navnet...

 

Uansett, bra jobbet folkens :)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarbadet må stå der..

 

Kan kanskje stå noe annet, men tekst i den fonten og buen er helt nødt til å være der !

 

Ang mailen din mr bergvill så skal æ muligens innom jobb i morra, har ikke Tank-mailen her hjemme, hvis ikke blir det onsdag. Du kan sende en kopi til roar ATT oien DÅTT net, evt PM

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp dette blir skikkelig bra alle sammen,har vært opptatt med bilbytte ;) såe, men nå er det i boks så jeg kan få rettet oppmerksomheten min mot treffet igjen!som dere har sett er påmeldings skjemaet fikset nå til arctic streetmeet polarbadet.Det tar litt tid å få oppdatert siden når det skal gjennom flere ledd ;)

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp dette blir skikkelig bra alle sammen,har vært opptatt med bilbytte ;) såe, men nå er det i boks så jeg kan få rettet oppmerksomheten min mot treffet igjen!som dere har sett er påmeldings skjemaet fikset nå til arctic streetmeet polarbadet.Det tar litt tid å få oppdatert siden når det skal gjennom flere ledd ;)

 

Solgt MR2'n til en i Ballangen? Det er nylig kommet en blå MR2 Targa hit til byen..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt MR2'n til en i Ballangen? Det er nylig kommet en blå MR2 Targa hit til byen..

 

Jepp stemmer det ! ;) måtte ha litt mer power.. å ikke minst 4x4 :rolleyes:

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår