Gå til innhold

summitX

Bruker
  • Innholdsteller

    44
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om summitX

  • Bursdag 09/03/1986

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    440Gli
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Yrke eller sivil status
    Student
  • Motor (eks 1.6)
    1.7

Contact Methods

  • Website URL
    http://home.online.no/~pmlund/
  • Bosted
    Bardu

summitX's Achievements

  1. problem løst! måtte klippe pæreledningene for å få de montert i lyktene, i den forbindelse brukte jeg skjøtehylser og krympestrømper, unntatt på en ledning for jeg var fri for krympestrømpe :oops: å der var syndern, det slo over der siden lyktehuset er av stål :twisted: fikk isolert orntli nå der, å nå funker det fjell, utroli at ikke trafo har tatt skade, så kan ikke være såååå dårli kvalitet disse kina settene
  2. Hein noen som vet hvor langt/km intervall det er på bytte av glødeplugger på TDI pumpedyse motorene?
  3. prøv å bytt om på ballastene :)
  4. nei, jeg skal prøve å bytte om, er -12 og mye vind ute nå så byr meg imot å gå prøve da det er en god del knot å få kobla om. Men skal prøve det så fort d blir mildere :P
  5. Alt er jorda på samme plassen så skal være bra, det funka jo knirkefritt når jeg hadde 100W halogen er jo samme ledningene jeg bruker ikke forandra på noe :/ Er xenonen kanskje mer følsom på jordinga?
  6. Hei! kjøpte meg ett 55w xenon kit fra ebay her før jul, montere det i går i bosch rally ekstralysene mine. Men i dag når jeg skulle ut en tur så tenner faen ikke ene lykta , dvs den tenner etter en 4-5 forsøk med fjernlysbrytern, og de gangene den ikke tenner så hører jeg sånn skrape/stygg trafo lyd i ett par sek, når begge tenner så er det ingen stygge lyder. er bare ene lykta den sliter med å tenne, er ballastn dårlig? Jeg har skikkelie strømkabler fra batteriet fordi jeg hadde 100W pærer i de lyktene før så det skal være god spenning, og i følge voltmeteret i bilen har jeg 14.1-14,3volt lade spenning. Men jeg har bare ett rele som jeg kjører lyktene over blir det for lite? funka på 3x 100W halogen værtfall.
  7. Hvordan gikk det med dette prosjektet? har selv nettopp gått til innkjøp av en 300E motor og 300E 5trinns kasse, som jeg har tenkt å putte neddi 190n min . Vil også ha det godkjent og hvis du allerede har fått det godkjent så kan jeg bruke deg som referanse ovenfor mitt biltvilsyn
  8. Volvo sleeper: ser veldig senket ut herfra ;)
  9. Noen som vet om noen som forhandler forgassere som weber og delorto feks ? Hadde vært kjekt om jeg fant 2x45mm gassere med innsug til 2litern min, eventuelt noen som kunne lage ;)
  10. Er enig med Mr2nytern her, greit at man skal være hensynsfull i trafikken OG overfor trailere men man skal da ikke være nødt til å gasse opp i 120/30kmt i hver jævla 50, 60 70 sone for være "hensynsfull" slik at dem sparer suppe å slipper å gire ned ???
  11. Jupp æj får gjøre det, blir så imponert over noen av de andre 190prosjekttrådan her at det ikke kan bekrives :hammer
  12. NEINNEINEI driv du no å legg ut bilde av bromme:P Ellers e du blitt kvitt subbinga?
  13. Heisann! har du 190En he rpå Setermoen eller? :) kanskje du har sett en hvit 190 facelift kjørende forbi leiren? :P Mvh Per-Ivar
  14. Ligna egentlig på samme farge som fadern har på sin W124 rauchsilber metallic, på norsk røksølv metallic :) husker ikke fargekoden i farta, kan sjekke det ut Wicky om du vil?
  15. W201 fantes med forgasser helt til i 1991. Min er en 1989 å det er en forgasser ;)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår