Gå til innhold

Arctic Streetmeet Polarbadet 2005.

Ranger emnet


silverNSX

Anbefalte innlegg

  • Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jøss! hele greia hær har gått mæ hus forbi. ser ut til å bli seriøst. må nok melde mæ på ja. :) endelig et orndntli treff i nærheta. gidde ikke kjøre helt til mo for sommertreffet, men polarbadet ska æ greie!

 

Hei

 

I løpet av helgen håper jeg at jeg skal få gjort ferdig plakatene som skal henges opp over hele regionen. De går til trykking så fort som bare det i neste uke.

 

Regner med du har meldt deg på på websiden?

 

Er du ikke veldig interessert i biler så kan du jo alltids ta med badebuksen også :)

 

Edit: Ja så du var påmeldt. Flotte greier.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel henge opp plakater i balsfjord,nordkjosbotn og storsteinnes,skal nok greie det.

 

 

 

Og jeg prøver igjen...:D

 

Hvis det skjær sæ med at fattern kan kjøre så hadde det vært drit hyggelig med skyss!hadde vært superduper snilt...!

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KL: 23:04

14.05.05

94 biler påmeldt! happyhappy

Er det plass til alle? Listen blir sikkert å øke med 20-30 stk til min! :rolleyes:

 

Hei

 

Vi finner nok en løsning på hvordan vi organiserer parkeringen. Dette er kjempeflott.

 

Jeg skal få sendt bilder over til han som skal knote ferdig plakaten. Så får vi den trykket i løpet av neste uke for så få hengt den opp her å der.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vest du sende nån plakata tel mæ så kan æ henge opp her på ainnes...:)

har prata me han med s2000 å han skulle kåmme han å..:) vest han ikkje hadde selt bil då

 

Hei

 

Send meg en mail så har jeg kontroll på hvem jeg skal sende plakater til.

 

Planen er å få trykt opp 100stk.

 

Bruk streetmeet at bergvill dot com

 

Dette gjelder alle som vil ha plakater. Skriv hvilket område dere planlegger å henge opp plakater i samt antall dere trenger. Samt kontaktinfo.

 

Kommer til å oppdatere her hvilke områder som er dekket. Har allerede Setermoen og noen plasser til. Kommer med oppdatert liste ganske snart.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir T-skjorter også !!

 

Jeg venter på pris på trykk av skjorter, og her må folk melde sin interesse !

 

alle størrelser(og farger) tilgjengelig, også jenteskjorter :)

 

Hei

 

Ja vi skal diskutere videre hvordan layout det blir på skjortene, men det der er ihvertfall utgangspunktet.

 

Send meg mail så fort du har fått en pris så diskuterer vi videre. Jeg driver nå på med en mail til deg angående plakat.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår