Gå til innhold

Arctic Streetmeet Polarbadet 2005.

Ranger emnet


silverNSX

Anbefalte innlegg

Er det interesse for ferdigredigert film på dvd? Kan muligens fixe det om jeg kommer på treffet.

 

Hei

 

Dette kan vi selvfølgelig diskutere. Jeg blir også å filme så mye som mulig.

 

Det vil være ønskelig med litt film som alle kan laste ned. Dette blir jeg sikkert til å koke ihop. Utover dette så må vi se hva vi kan bli enig om i tilfelle.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei

 

Da har jeg akkurat blitt informert om at vi har fått tildelt midler. :D :D

 

Hoppende glad.

 

Det betyr bedre markedsføring samt ikke minst premier til de som vinner i forskjellige kategorier.

 

Dette var gode nyheter gitt.

 

Kommer tilbake med mer etterhvert som planene skrider fram.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Da har jeg akkurat blitt informert om at vi har fått tildelt midler. :D :D

 

Hoppende glad.

 

Det betyr bedre markedsføring samt ikke minst premier til de som vinner i forskjellige kategorier.

 

Dette var gode nyheter gitt.

 

Kommer tilbake med mer etterhvert som planene skrider fram.

 

Mvh

 

 

Drit bra! Endelig noen som tar oss seriøst! Godt jobbet Martin Bergvill! :driving

Audi S3 2001

xAudi A3

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Satser på at dette blir en årlig sak ja. Nå må jeg ut å få hjula til å rulle kan du si. :)

 

Mange baller i luften samtidig nå. happyhappy

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei!

Bekjentskap her i byen? Du sto ved Taxi-stasjonen å prata med noen.. Du så meg sikkert, sort BMW Cab!

 

Jau, kan vel si det sånn.. du kjenner vel til Thomas (gaf) hehe.. han satt forøvrig på da.. sto å prata med en kompis som også kjører 190E! La merke til den BMW'en din ja, flott bil! :) Sto å prata med augu du!

 

Du må ikke svinkjør så i rundkjøringa.. hehe :D

¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, kan vel si det sånn.. du kjenner vel til Thomas (gaf) hehe.. han satt forøvrig på da.. sto å prata med en kompis som også kjører 190E! La merke til den BMW'en din ja, flott bil! :) Sto å prata med augu du!

 

Du må ikke svinkjør så i rundkjøringa.. hehe :D

 

Kjenner du GAF? Tøft :)

Okei.. Augu ja, måtte ta en liten prat med han.. :)

 

Svinkjøring? Hm

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å førandre topic på tråden til "polarbadet" og samme på påmeldingsskjemaet..

 

Ska prøve å få med RMS Racing

 

Hei

 

Har gitt beskjed til de som styrer med påmeldingsiden at dette måtte fikses men de må vel kanskje påminnes på nytt.

 

Hvem er moderator og kan forandre topic? Kan jeg gjøre det selv?

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har gitt beskjed til de som styrer med påmeldingsiden at dette måtte fikses men de må vel kanskje påminnes på nytt.

 

Hvem er moderator og kan forandre topic? Kan jeg gjøre det selv?

 

Mvh

 

 

Dr_s tror jeg er innom rimelig ofte, så send en pm til han ;) Regner med han kan fikse det, TROR ikke man kan fikse selv...

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår