Gå til innhold

Arctic Streetmeet Polarbadet 2005.

Ranger emnet


silverNSX

Anbefalte innlegg

  • Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Beste bil: Nissan 200SX

 

Beste stereo: Mercedes ML "Brabus"

 

Kult at det ble så mange folk, utgangspunktet var jo bare at vi var en 5-6 stykker som skulle ta oss en tur å spise pizza :P

Det må vel ha vært oppimot 200 bilder tilstede - skal komme med korrekt tall når vi får talt opp listene. Ellers gikk vel treffet uten de helt store glippene (men vi glemte å dele ut penner til alle ved innsjekk hehe...)

 

Kom gjerne med meninger om hva som var bra og hva som var mindre bra - kanskje får vi til noe lignende neste år!

 

Men, en ting er sikkert, det blir ikke på grus neste gang(trur jeg har støv tilogmed i underbuksa!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg kommet hjem fra treffet,syns dette var et kjempebra opplegg!

 

Mye fete biler og mye liv,konge!

 

Også vil jeg benytte sjansen med å gratulere "k-racing" og "mihkku" men hhv. 1. og 3. plass når det gjelder utseende på bilene sine..for å ikke glemme "eilertsen"..med en premie (husker ikke hvilken) ;)

 

Bildene kommer!

Takk takk, bilen min var ikke ferdig en gang og masse pirkefeil som jeg ikke fikk rettet eller som kom forige uke :/ , så jeg ble litt sjokket når jeg fikk melding om 3.plass :)

 

Full i Stockholm og 3 plass ekke ille :)

 

Blir det noe mer i sommer eller ?

Hörte treffet var synsykt bra, keep it up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit treff til å være første gang, flott at noen tar iniativ til å få i gang noe her nordpå. Men, det var jævla mye rart som var stilt ut. Jeg skjønner ikke at folk med gamle slitne Opel Rekorder, Mazda 929'er, og slikt gidder å stille ut bilene sine. Jeg valgte å ikke kjøre opp med min BMW fordi at den ikke er noe å vise fram...

 

Ellers var det kult å kike på forskjellige biler, og det var alt i alt et helt greit treff!

 

PS: Til deg med E36'n med Monsterface front, og bak - fanger.. forskjellige felger og lignende.. Du er en skam for BMW.. :(

 

det var bra du ikke gadd å kjøre opp med bmwen din, da hadde det jo vært 43stk og ikke 42. det at 1 av 200 biler var en mazda gjør vel ikke så mye. var jo 4 helt like civicer der feks. 2 helt like nsxer også :)

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det merkelige var at de i den fremste delen av kolonna dro fra oss i den bakre delen, plutselig var kolonna delt i to.. Vi startet jo samtidig fra vekta i Tromsdalen og den fremre delen var jo langt før oss inn på vollan.. Når vi akkurat hadde kommet opp på nyveien var dere nesten framme på vollan.. Om den fremre delen var med blant andre lederne er jeg ikke sikker på.

Men hele kolonna vinglet noe sinnsykt på farten oppover! Var oppe i 140km/t på et punkt personlig hvertfall og jeg lå midt i hele kolonna :wonder

 

Selveste treffet = :wave

Kolonna fra tromsø = :nono:

Ugly is in!

 

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det merkelige var at de i den fremste delen av kolonna dro fra oss i den bakre delen, plutselig var kolonna delt i to.. Vi startet jo samtidig fra vekta i Tromsdalen og den fremre delen var jo langt før oss inn på vollan.. Når vi akkurat hadde kommet opp på nyveien var dere nesten framme på vollan.. Om den fremre delen var med blant andre lederne er jeg ikke sikker på.

Men hele kolonna vinglet noe sinnsykt på farten oppover! Var oppe i 140km/t på et punkt personlig hvertfall og jeg lå midt i hele kolonna :wonder

 

Selveste treffet = :wave

Kolonna fra tromsø = :nono:

 

Tull! Kolonna skulle ledes av roadrush medlem Rolf som kjører en lyse blå Audi 80 2.3 20v quattro. Han startet fra vekta i god tro om at dette kom til å bli bra,helt til noen visse biler ikke kunne dy seg å måtte begynne å "race" hadde telefon kontakt med rolf under store dele av kolonna da han ringte fortvilt å fortalte dette. Hva kan man gjøre? det er UMULIG å gjøre noe som helst med det. Noen vil alltid kjøre slik.

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår