Gå til innhold

skralle sett, hva er bra?

Ranger emnet


jallis

Anbefalte innlegg

fikk noen lapper i julegave, tenkte jeg skulle kjøpe meg et skikkelig skrallesett.

 

vil ikke ha noe sånn enormt sett med altformangedeler, vil ha et enkelt sett.

 

hva er bra? teng, kamaza, bacho? noen andre bra forslag?

live fat, die young, and leave a big, fat, corpse...

 

->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:)

x: honda civic lsi

x:mazda 1,6 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

teng tools er bra. men koster.

 

biltema sitt skrallesett er også bra. har no hatt eit skrallesett fra biltema no i 3år. koster ca 3-400kr. 10 års garanti.

skralla låg ute i 6 måneder. kom litt rust på men funker fint. har også fått seg eit par turer i veggen og i gølvet og funker supert.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et bacho sett på jernia som jeg i allefall er veldigm fornøyd med. Husker ikke helt hva det kostet men var ikke så frykterlig dyrt. Har fått hard medfart og holder enda:)

 

Biltema skrallene har jeg dårlig erfaring med, har drapt rundt 4stk. Clas ohlson skralla (den store funker bra), den lille har for skrøplig handtak og ble ødelagt av bare litt slangeklemme stramming

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips:

Hvis du skal ha billigt og "bra" merke, som Teng Tools.

Hør om de ikke har noen sett det mangler litt i, så plukker du litt fra de, og vips du får et nermest komplett sett BILLIGT

 

Betalte 800,- for et komplett sett med livsgaranti, kostet egentlig 2600,-

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra idè, skal gjøre det, og når jeg i tillegg får inkjøpspris kan jeg sikkert få det styggbillig...

 

har sitti nestn hele dagen å sett på forskjellige sett, å har bestemt meg for et teng tools sett. hvor stort det blir finner jeg ut i mårra når butikkene åpner.

live fat, die young, and leave a big, fat, corpse...

 

->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:)

x: honda civic lsi

x:mazda 1,6 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår