Gå til innhold

C0bra

Bruker
  • Innholdsteller

    855
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om C0bra

  • Bursdag 02/04/1987

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    bil
  • Modell (eks S4)
    520i
  • Biltype (eks Audi)
    BMW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1991
  • Yrke eller sivil status
    bilmekaniker student
  • Motor (eks 1.6)
    2.0
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    kn filter, sebirng bak og mellompotte, hvite blinklys. Rockford fosgate, stinger og pioneer anlegg

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    sandnes

C0bra's Achievements

  1. Okei, der kom svaret jeg ville ha;) Nettopp, er derfor jeg lurer, for orker ikke all jobben med å skifte fjæerer og slik. Ett lite kambytte tar ikke lange tiden, og koster så lite at det er verdt det for de hestene ekstra som kommer, så får vel bli det etter nyttår, at det ikke blir optimalt er jeg klar over og driter i da det blir nybygd litt mer serriøs senere en gang(når pengene kommer eller denne ryker)
  2. Er forgasser motor. Kan ellers si at sånne normale problemer er jeg kjent med, er bilmekaniker. Er bare nyskjerrig på om det er noen som har vært borti disse motorene en del før som vet om det pleier være ok å skifte kun kam, eller om alt må tas. Er stor forskjell på motorer på hva som er nødvendig å skifte..
  3. Tenkte å skifte kamen i 305 LG4 maskinen som står i camaroen(85modell, 108000km) bare så den går litt bedre til jeg får bygga sammen en 383 eller 396 når jeg kommer ut av førstegangstjeneste i millitæret og tjener normalt igjen.. Så trenger ikke det normale preiket om at jeg heller må bruke pengene på en 350;) for det kommer noe bedre senere Spørsmålet jeg da vil stille er.. Har sett på Comp cams sin XE262 og XE256.. Hvilken ville dere tatt? Heller mest mot 262. Har forsåvidt headers og innsug som passer opp til 5500rpm.. Holder det med kam, eller bør jeg kjøpe kit som inneholder løftere og kjede eller kittet som har løftere, kjede, fjører, tetninger og hele pakka? Motoren er forsåvit helt frisk og ikke kjørt så veldig mye så tenkte kansje det holdt med kam, kjede og løftere?
  4. Ville uten tvil kjøpt omegaen! Syntes mercedes c-klasse er dritt å kjøre:S spesielt med så liten motor, går jo som en moped.. Ikke er de noe spesielt komfertable heller..
  5. Er jo bare til å starte firma som spesialiserer seg til å nedtrimme biler dette da! Med en enkel liten computer med kode så alt stilles til orginalt.. Få e Corvette Z06 med 7liters motor, turtallsperre på 3000rpm og tenning og alt stilt noe så inni helvetes galt det er mulig, ja, også en skrue på gasspjeldet som begrenser det til 1/3åpning. WOHO da har du 100hk når du skal godkjenne skiten, og staten er fornøyd;) Eller bare leie inn osama litt og få han til å ta noen småfly inn i stortinget:D
  6. Har ett K&N innsatsfilter til Porsche 911 liggende. Mener det har stått på en 82modell 911 SC en liten stund bare. Kan finne mål hvis noen er interriserte! Filteret kan selges nyrenset og oljet. Bud på 200kr + frakt? Er i sandnes..
  7. Stemmer det;) Mener at BMW klarte å måle sin 1.5liter til 1499hk, om de kjørte den med såpass vet jeg ikke. Etter hukommelsen var det vel 5.2bar de kjørte turboen på:O Men over på amerikansk. Corvette kom vel i en spesialversjon på noen få biler i 1967, 427 med 565hester eller noe slikt synes jeg å huske?
  8. Skulle også likt å hatt film av det, den bilen er SYK!! Etter min mening, MYYE råere enn granadaen til mydland
  9. Skikkelig pen bil:) Den kom seg også betraktelig når du fikk på den lista bak;) Hadde det vært min bil ville jeg hatt emblemet bak også, men den er skikkelig fin:D Ikke vurdert å sote mer?
  10. Er i en annen klasse enn 2fast 2 furious og slikt det ja;) De beste bilfilmene ble laget i gamle dager;):D
  11. Syntes ikke det var dyrt til å være på verksted. Må tenke på at dem har kjøpt den av en annen bedrift, som også skal tjen penger..
  12. Spesielt merkeverksted er veldige på å skifte deler i stede for å reparere gamle. Men resten kommer etter de også, desverre!
  13. EBB er vel grei på det meste av motorer? Tor Einar Jensen, i oltedal, skal vist være skikkelig god på det meste av amerikansk;) Kjører Dragrace også, metanol greier:D
  14. Det er større runnere på innsuget til 2.5. Gasspjeldet er også større.. Er også annerledes med følere og slikt på innsuget. Er vel ikke alle 2.5l som har bankesensor heller har jeg hørt
  15. Skoda felicia pickup! Trodde dette var noe helt jævlige greier som jeg på 1.92m hvertfall ikke skulle få plass i uten å krølle meg sammen. Samtidig være noe dritt som slang på veien. Ble overraska når jeg kom inni bilen, satt faktisk ganske bra og bilen var faktisk veldig grei å kjøre! Faktisk en bil jeg kunne tenkt meg, hvis jeg skulle hatt en liten pickup:) Mercedes SL300(rundt begynnelsen på 90 tallet?), forventa at dette skulle være en BRA bil med god comfort og litt mer pulver enn normalen(ingen rakett, men litt..). STOR skuffelse med en gang jeg satt meg inn, ikke var den noe videre komfertabel, og ikke gikk den noe serlig heller..
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår