Gå til innhold

Hva har du i din garasje?

Ranger emnet


rallyeraider

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by rallyeraider

Som topic'n sier,

Hva har du i din garasje?

Uten om rallye'n som står godt parkert,har eg sinnsykt me søppel å dritt,alt fra ski fra 19pil å bue,til nabokatta som sniker seg inn for å sove av å til :D

kom gjerne me bilder.

 

Tør jeg ikke tenke på, er sikkert nok deler på gulvet til at jeg kan sette sammen et par 240`er..

Pluss at det står en 7-8 andre biler der. Noen mopeder, et par volvomotorer, noen dører, et par bakasklinger, noen interiør

-ja generelt sett så ser det ikke ut, "på-gulvet-auto AS"

 

Bilder? Tja kanskje jeg slenger ut noen seinere..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min, dørene til bilen min står litt rundt omkring, deler til bilen, kompressoreren min, verktøy, masse lakk,+++++

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I garasjen min har jeg følgende akkurat nå:

 

Kjeller: Alt mulig dritt det går ann å tenke seg. Ski, kjelker, gamle krokker/keramik, 1 stk nedpakket trampoline, 1 stk nedpakket svømmebaseng (12500l), noen møbler, spader og andre ting til hagearbeid.

 

1. Etasje: 1 stk Vanskemaskin, 1stk Kjøleskap, 1 Stk Stekeovn, 1 Stk komplett kjøkkeninnredning (alt dette til den nye leiligheten min), En masse ved, Masse skap med rot, masse dekk og felger, masse verktøy, 2 motorer (Opel seff), diverse flasker osv.

 

Loft: Masse matrialer, masse motordeler, fangere og andre karoseri deler, seter, lysutstyr, sommer grillen osv.

 

 

Dette var bare noe av det jeg har i garasjen min. Skulle faen meg fått rydet der , kunne hivd noen hengere med dritt.

- 1986 Opel Ascona 1,8

 

Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota Carina '94 mod=bruksbilen.

Hotrod prosjekt 1934 Ford Roadster. Karosseri oppå ramma som igjen står oppå en rammejigg.

1 stk Jaguar bakaksel til rodden

2 stk 16x7,5" og 2 stk 16x9" Borbet A felger som også er til rodden.

Sveiseapparat.

Kompressor.

Vinkelsliper.

Drill.

Pluss det vanlige rotet.

 

Men sykler, vinterved osv er forvist til andre lagringsplasser.

 

Prøver å unngå å dra på meg masse deler jeg ennå ikke har bruk for. F.eks kan jeg når som helst få tak i en brukbar 5,7 liters V8 som også skal i rodden. Men det er ingen vits å kjøpe dette før man trenger det.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akuratt rydda garasjen, men for ei uke siden var det slik:

 

- 1 stk opel vectra

- 1 stk opel omega

- masse verktøy

- 2 garasjejekker og utallige andre jekker

- kompressor med diverse tilbehør

- høytrykkspyler

- 12 hjul (!!)

- 2 stk arbeidsbenker

- masse hyller med lakk osv

 

edit: nå har omegan blitt kaste ut til fordel for masse omega deler, og en delebil :D

 

sånn går det :D

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min garasjen som er LITE brukt er en gammal møkk kjeller på nedsiden av låven :D

Her ligg det en del felger, dekk, søppel, en sofa, noe verktøy og noen fryktelig søte og ikke alt for små edderkopper. Tror det var ei lita mus inni der å kikka på bilen min for litt siden og !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Lethal har garasje under oppbyging så der ser det ikke ut :rolleyes:

 

Kadetten til Lethal, en senator jeg har står inne, flere biler er det ikke plass til (pga annet rot) :eek:

Ellers så er det 5 eller 6 løftebukker (altså ikke montert), opel-, vw-, og citroendeler i biler, på hems og på gulv, kompressor, dekk og hjul resten av livet, en garasjeport (type svær, og demontert), en elefantjekk (type lastebil :rolleyes: ), ett par vedovner, to frysere, to kjøleskap, en stekeovn, mye sponplater, div verktøy og jekker, for å ikke begynne med alle bilene som står ute...

 

Får håpe vi klarer og komme i orden til våren... Få vekk det vi ikke eier så blir det bra :D

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

 

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Carfreak

Hadde jeg bare hatt en garasje:rolleyes:

 

Litt kjipt å kjøpe RX-7 når man ikke har garasje da...?? En ting er kong vinter, en annen jævelskapen som ødelegger for andre ved å gjøre innbrudd...

 

Edit: Har fellesgarasje så det eneste som står der er bilen... Men i rommet mitt har jeg brukt øverste del av skapet til å oppbevare bilstæsj som garasjejekk, div. kabler, verktøykasse, gammle bilhøyttalere osv. osv. osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I garasjen(farmin sin) står det for tiden en BMW 520i 91mod, masse verktøy, noen varmedresser, noen kjøkkenskap, ett kattehus, mye ved og diverse småkapp. Oppå loftet er det vel 4 eller 5 komplette sett hjul til diverse biler, noen gamle volvofelger, noe hyller med mass skrap, diverse gjæringssager, en gammel leketraktor med tilhenger yodude og sikkert mye annet jeg ikke kommer på for øyeblikket. Ute i gården står en 97mod 520i og en gammel støgg blå saab 90 :ssip:

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår