Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Jeg abonnerer bare på Bilsport. Har 90% av dem fra 1997 og frem til nå. Når jeg blir eldre skal jeg ta opp abonnement på sykt mange flere blader. Liker å lese, og samtidig suger til meg kunnskap innenfor mange ulike emner. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 leser bilblader mest for å hente innspirasjon for egne prosjekt. tørr ikke engang tenke på hvor mange kroner jeg har brukt på bilblader..... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 nå blei jeg litt redd... har ikke telt før nå... kjøper banzai,jap-performance,bilsport,evo,vw-trends,volksworld,autofil,auto motor... og litt til om bilde på forsiden er bra... narvesen ble for dyrt så nå kommer det meste i postkassa... nedturen er jo at drive er borte... Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by Laaars Jeg får vel fortsette litt på posten min i stad. Jeg kjøpte mye Redline og Max Power før, men det blir litt for mye småbiler med vill styling og 747-vinger. Saxo, Saxo, Saxo, Nova, Saxo, Cosa, Nova, Saxo... hele tiden. Selvom det er et par grombiler innimellom. Dessuten går det mye i Performance VW, og litt Vmax. Har også vurdert å kjøpe det nye bladet REFUEL eller noe. Digger layouten! Men det har ikke blitt noe. Så blir det Bilsport da, skal egentlig abbonere men har aldri blitt noe av. *Ønske seg til jul*. HEr er noen jaffal. Trenger hyller!! Så har jeg også en del under senga. Soms sagt så trenger jeg hyller. *Ønske seg til jul også* Irriterer meg forresten at hu dama på Max Power bladene plutselig ble trykt skjeivt. Ser ut som jeg mangler noen blader. :rolleyes: Samler du på modellbiler? Hvor kjøper du de fra? skala? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Edit/OT: Jeg samler på norske utgavene av FHM nå, men mangler de tre første, ingen som vil selge dem til meg til full pris? Se sign. Tror kanskje jeg har dem liggende enda. Skal se etter i morgen. I så fall kan du få dem for en symbolsk sum. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by gsi-power Jeg har funnet ut et jeg bruker masse penger på slikt tull, så lenge du leser og ser på bildene er det verdt pengene, men ikke når det er utlest! Jeg telte mine blader og fant ut at det kunne vært masse penger spart :D Totalt har disse kostet meg 5.365kr :eek: Du hadde mye å gjøre denne kvelden ? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by cokatommy nedturen er jo at drive er borte... Ja :( Elsket det bladet, alltid veldig underholdende artikler! Sørgelig at dem måtte kutte ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by partypulp Du hadde mye å gjøre denne kvelden ? Nei, hadde du? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 ca 500 i året.. abonerer på AMS (Auto Motor Sport) Da Drive mente det var det beste for meg (Hadde det før) Jeg må klare å spare mer penger.. :D Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by gsi-power Samler du på modellbiler? Hvor kjøper du de fra? skala? Kjøpte fra Hobby Larsen, men skal begynne å bestille fra http://www.1999.co.jp Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Off tør ikke engang å tenke på hvor mye jeg har brukt på bilblader...Men skal jeg gjette sånn cirka så havner det vel på rundt 6-7 høvdinger... :eek: Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg