Gå til innhold

BBS_RS

Bruker
  • Innholdsteller

    615
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om BBS_RS

  • Bursdag 09/13/1983

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Golf GTI
  • Biltype (eks Audi)
    Volkswagen
  • Årsmodell (eks 1995)
    1984
  • Yrke eller sivil status
    Student
  • Motor (eks 1.6)
    1.8

Contact Methods

  • Bosted
    Ålesund,Sula

BBS_RS's Achievements

Løyntant

Løyntant (5/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. Det er IKKE en Sport Quattro...Og sånn er det
  2. Den underdelen har jeg muligens,skal se etter...Men tror den er litt hull borra ;) hehe De GTI stripene får du taki hos Awesome GTI store i england...
  3. Okey.. Tror jeg går for H&R gewinde jeg og bestiller fra tyskland og "tar en svensk en"..;) hehe Hva tenker du på av gromdeler da? Har ikke så masse gromdeler å selge igrunn,det jeg har er vel mest tenkt til eget bruk...hehe Hva trenger du da?
  4. Grenrør tror jeg hadde gjort seg ja... Tør ikke tenke på hvor mye jeg har lagt ut hittil på min,men noe i nærhet av 30 er ikke langt i fra...hehe Dyre greier,men hobby er hobby ;) Hvor mye senker det Vmax settet da?
  5. Tøft prosjekt...Hva med høykomp stempler og gassere da? Som du sikkert har skjønt er det ikke billig å drifte en einser når man først har begynt...Har en selv ståendes plukka fullstendig i biter snart klar for rustsveising...
  6. Jeg har en 276/280 graders trimkam fra Velox motor og med den kan du vel kanskje hente 6-10 hk ellerno...Avhengig om toppen din er porta,grenrør,osv osv..
  7. Har ikke gjort noe med girkassa,bare fått på ny clutch og trykkplate,så får vi se hvor lenge den holder...Er en litt oppsprita 8v som står i nå,så rundt 125 hk tror jeg den skal tåle...
  8. Jeg har syncro med K-Jet og 90 hester..Men min har katalysator og er bruktimp i 96,så mulig det er andre motorer til disse.. Har hvertfall aldri hørt om GTI syncro..Jeg har akkurat bygget om min til nettopp det ;)
  9. Visst det er vanlig kasse med stagoverføring er det 020 kassa du har... G60 kassa har wireoverføring og hydralisk clutch...navnet på G60 kassa er 02A..Får jeg taki ei slik kasse så har jeg fått en god oppskrift om hvordan man bygger om uten å bruke hydralisk clutch... Har ikke fått testa noen noen spes fremmkommelighet i vinter siden det var snø bare noen dager etter jeg kjøpte bilen i vinter...Men så langt er jeg fornøyd med fremkommeligheten, og artig å leke seg med..Men må vær aktiv med clutchen får å få den til å slippe hvertfall:)
  10. Jeg har en Airesearsch(nå Garrett) T3 turbo liggendes..Er ikke helt sikker på AR,men .48 kanskje...:wonder Kommer fra en saab tror jeg...Kompressorhuset er skrudd av,følger med og trenger noen nye skruer til eksoshuset...Ellers er den i grei stand...
  11. En kompis av meg så har to bøttestoler ståendes hjemme...Er ikke helt sikker på hvilket merke...Tror det er uten seler
  12. Hei... Planlegger 16VT i syncroen min når einsern min blir ferdig engang... 020 syncro kassa tåler vel kraften på rundt250 NM? Har merka meg mellomakselen på en Rallye Golf er like tykk som på min..Er det bare bakdiffen som vanligvis tar kvelden?
  13. Du får jo sånne små gule kalt ørepropper...da ser jo ingen det...hehe
  14. Hvorfor skal du ha vekk støy inni bilen da? er vel en banebil du skal bygge? da får du jo hjelm på skallen så det demper jo litt :) hehe
  15. Teppet veier vel forsåvidt lite,med mindre det er fulltrekt i vann da... Er jo asfalt platene som tar endel vekt på disse bilene....
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår