Gå til innhold

Tråden om Camaroen min (ProTouringprosjekt)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Da fikk jeg endelig prøvekjørt Camaro etter 2 år på låven. Har jo vært litt treg til å skru i perioder da. men men. Nå begynner ting å bli så ferdig bilen kan brukes. Og jomfruturen gikk bra. kjente jeg må ta ny forstillingskontroll etter å ha fått 50-70 ? kg lettere motor, fronten ble litt høyere, foringene på ramma hever jo også bilen noe. syns ikke motoren er mindre rå etter å ha fått kjørt den litt, tvert i mot :).

 

DSCN0843.sized.jpg

 

akkurat kommet ut av låven, dekt med støv, nesten som å blir født på ny.

 

DSCN0869.sized.jpg

 

Etter en vask, tar seg bedre ut nå, men må jo få senka den litt igjen nå.

 

flere nye bilder herfra og utover:

http://bilder.driftfun.com/hersker-camaro?page=11

 

Er dette den første firstgenCamaro med LS1 i norge forresten? er ikke så nøye egentlig. Bare kom på at jeg ikke har hørt om noen andre som har satt inn LS1 i Camaro 67-69 i Norge.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Sweeet, Hersker'n!

Endelig!

 

Klar for Rudskogen nå eller? 23.? ;)

 

Jeg bare venter på at min skal få seg noen nye axel-deler....

 

Skal ned på rudskogen 23 ja, men da skal jeg være flaggvakt.

 

DSCN0885.sized.jpg

 

bilde med nye enderør, ble litt bedre. hehe

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ned på rudskogen 23 ja, men da skal jeg være flaggvakt.

 

DSCN0885.sized.jpg

 

bilde med nye enderør, ble litt bedre. hehe

Har vært på værkstedet og piska litt i dag. Satser på å få tilbake bilen min på onsdag, og da er det rett i garasjen og evt fixe EU-feil, og bygge ferdig 3" exos. Iaff få den kjørbar da.

Satser på å stille der med den.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke så at 2x3" gir effekttap på mange vriåttere? Slik jeg har skjønt det er 2x2" og 2x2,5" "akkurat passe" på de fleste "normalt" trimma smallblocker. ???

 

Har hørt noe sånt jeg og, men jeg vet ikke. Jeg har bare hørt her og der at

2.5" holder i massevis, og så lenge det gjør det så vil ikke jeg ha tjukkere rør, for det blir jo bare slitsomt å få plass til det under bilen med tanke på subbing her og der. Men, hvis lyden blir veldig mye grommere, så kanskje jeg må ha det alikevel? :) blir det det Ratata?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår