'67 144 Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Hvorfor spørr du etter akkurat Granada? Noe spesiellt du lurer på ang det? Har hatt haugevis av Granada'r, men ingen på bane. Men, att det er fult mulig å kjøre fort på bane med Granada har jeg sett flere ganger. Artige og overraskende lettkjørte biler..! Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Er ikke 190e noe populær som crossbil? Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hellboy-sas Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Neida Rune, var ikke noe spesielt... Jeg bare lurte:D Jeg Får muligheten til å "få" biler ifra folk jeg kjenner skjønner du, Han med bmw'n sa at jeg kunne få den for 1000kr hvis jeg henta den sjøl, 5000 hvis han skulle kjøre den til meg(Skjønner ikke helt åssen han tenker) det er bare synd jeg ikke har plass til mer en 2 biler..... Jeg fikk en vectra av onkelen min(2 liter 94')i fjor... Men den vraka jeg, jeg angrer så jævlig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegadti Skrevet August 10, 2010 Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 den til høyre er min:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 nye bilder av femmer volvon min :P litt vått bare herje dekk ble montert når det tørket opp :P popper hvitrøyk av framhjulet F1 stil ;) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegadti Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 den blå mazdaen bak deg på bilde 6 er en team medlem:) den tilhører samme karen som har den alfaen på mitt bilde:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 "unge"torjusen ja.. men nå har han vel ikke lisens lengre etter helgen ? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 bruker du refleks plate i BC!? :O ta den av å selg den. tjener du inn en tank bensin ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 bruker du refleks plate i BC!? :O ta den av å selg den. tjener du inn en tank bensin ;) jeg har da ikke så dårlig råd ;) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegadti Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 "unge"torjusen ja.. men nå har han vel ikke lisens lengre etter helgen ? får se hva blodprøvene sier, han hadde drukket såpass lite kvelden før at jeg kan ikke fatte å begripe at det skulle kunne måles på han dagen etter ;) nå er jo også disse apparatene kjent for å gi utslag på mye annet spiselig også da. menmen, krysser fingrene og skulle worst case scenario inntreffe så får man bare vente til det er over og peisa på igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaugomp Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Ny bil på denne tråden og banen. Samme med føreren. x) Siter Mini Cooper S 2002 Morris 1800 1968 Mitsubishi Pajero 1993 Mazda 626 1988 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 dette er bilen jeg skal starte min første sesong bilcross med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 Off.. 2-dørs E30 i bilcross? =/ Håper det er en 318! Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 Bygger meg 2-dørs E30 jeg også.. Eneste plassen de bilene der duger, er på bilcrossbanen.. :D Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 :iconsm Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg