Jump to content
Bilforumet.no

kermitt

Bruker
  • Content Count

    1094
  • Joined

  • Last visited

About kermitt

  • Rank
    harrytass
  • Birthday 07/02/1991

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    bil, moped, jakt, snowboard og data
  • Modell (eks S4)
    740
  • Biltype (eks Audi)
    volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1987
  • Yrke eller sivil status
    student
  • Motor (eks 1.6)
    2.3
  • Fylke
    nord-trøndelag

Contact Methods

  • Bosted
    stjørdal
  1. Den passer ikke som Aussie locker i den forstand at du bare flytter over kronhjul og shimser opp. Men joda den passer. Bare at på denne så bytter du ut solhjula inne i din åpne diff med disse. Så det er bare å spinne.
  2. Han tenker nok på senteret i felgen der felgen skal "henge" på kanten. Det går nok fint. Bolt sirkelen er 5x108 på volvo og 5x110 på opel så der må det til med slingre bolter
  3. Gammel bil, ting slites. Sett inn ny så er problemet borte.
  4. Bare ett lite tips. ALDRI samtykk til noe som helst annet enn forenklet forelegg. Dette har jeg erfart og blitt fortalt av flere politimenn.
  5. Da registrerer du den replicaen som den bilen den egentlig er, og kjører rundt med noe som ser ut som noe annet.
  6. dra på høggern og hent deg bryter og nytt instrument panel.
  7. det kommer på det samme om den går eller ikke, lukter det bensin av olja så lukter det bensin.
  8. Det er bare å drite i å kjøpe en skikkelig 4x4 bil som er en kjøre opplevelse. Og Km stand på slike biler er heller ikke så forbaska nøye så lenge de er godt holdt. Eldre 4x4 er faktisk bedre utenfor vei bare så det er sagt, pga de fleste har stiv framaksel. Har selv hatt både 92- hilux, 86- patrol og 88- king cab. Syns alle sammen var kurrante biler. Ikke værre å kjøre enn at det gikk ann å kjøre 13 mil til å fra jobb hver eneste dag. Veldig fint å kunne dra med seg så mye dritt at man faktisk har mer man kan finne på å dra med seg og kunne kjøre det helt fram. Men det beste var at de alle tålte noe helt vanvittig med juling. betalte 4000 for hiluxen, hadde gått 830 000km men det er sikkert den beste bilen jeg noen sinne har hatt. Eneste som dreper slike biler pressa på huggern.
  9. Bruker like mye som en gammel Volvo på mila, men det er ett mye bedre kjøp som holder seg veldig godt i verdi, ser bra ut og gir mye komfort. I tilleg byr den på bra fremkommelighet, høy kapasitet for å dra henger og relativt billige deler. Ingen dum bil dette uansett hvor du bor. Selv byfolk har glede av en Tahoe da den ikke er så omfangsrik. Kan fort lønne seg å montere gass anlegg på den om dere kjører mye.
  10. ett skralle sett, en del fastnøkkler, hammer, tang av ulike slag, fjørklemmer, latmannsarm og en pall arbeidslyst!
  11. kermitt

    Rust problemer :/

    Skjønner den, men det kryper seg fort opp på noen tusen å lappe sammen en bil på verksted om du ikke kan sånt selv.
  12. kermitt

    Rust problemer :/

    Skal du bare klemme bilen igjennom EU eller bryr du deg om den? Om det bare er sånn at du skal klemme den igjennom så fyller du opp kanalene med byggskom og sparkler over. Skjermer spiller ingen rolle så lenge det ikke er skarpe kanter
  13. nissan laurel med LD28 og ettermontert turbo. golyd men lite fart :p
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.