Gå til innhold

devil duck

Bruker
  • Innholdsteller

    643
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om devil duck

  • Bursdag 08/06/1989

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    bil
  • Modell (eks S4)
    7-serie
  • Biltype (eks Audi)
    .
  • Årsmodell (eks 1995)
    .
  • Yrke eller sivil status
    industri
  • Motor (eks 1.6)
    AudiFemmer
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    .
  • Fylke
    troms

Contact Methods

  • MSN
    mikael@mikka.no
  • Bosted
    Harstad

devil duck's Achievements

Løyntant

Løyntant (5/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. hadde en fortreffelig dag tiltross for mye venting =)
  2. den bynte å hyle på kammen så jeg har tatt ut oljeføleren å sviva motoren å ingen olje. jeg så anntydninger på den andre toppen av lite smørring, jeg skal ta av oljepumpa imorgen den kan jo være dårlig om ikke blir det ett kjapt motorbytte til aar men da passer vel ikke innsuget lengere får håpe på en kjapp fiks
  3. da var motoren stortsett komplett så bynte jeg å dreie på den å ingen olje trykk =/
  4. har ikke snubb festet lengre så må nokk prøve meg frem på andre metoder, men dette er jo all hovedsak en bilcross bil med skilt så om noe ryker så får jeg tåle det
  5. je men jeg vil jo helst ha ett med firkantige tenner ellers så må jeg jo bytte bunn drevet også, har jo 2 aar motorer liggende, skal se på disse i morgen, har gjort litt idag, fått nippel i tanken, festa bensinpumpa å ordna tilførseln helt frem =)
  6. har fått gjort litt idag også, har fått borret opp å gjenget opp til spjeld og kalstart dyse å begynt å planlagt plassering av innsprøytningen tror jeg blir å ha den rett bak radiatoren og bare ha en plate mellom for å ikke få for mye varm luft dit underdelen til k-jet fra volvo måtte kappe litt i isolasjonen på pansret for gasspjeldet https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/75364_3994164939707_187764740_n.jpg
  7. stemmer dette, jeg trenger ett kamhjul med fast sporkile, så om noen vet om et så rop ut, så litt nermere på velox grenrøret å jeg har ikke sjangs å bruke noe sånt uten å hugge opp torpedoveggen, motoren står så langt bak at jeg nesten ikke har noe plass, menst på audier(passaten min) så står motoren så langt fram at man kan bruke ett slikt grenrør, må vurdere ett til passaten, hadde vert gøy med 200ish suge hester 4wd å ca 1250kilo =)
  8. kan være så enkelt som at det er noen skruer på ett feste som har vibrert seg løs, men sjekk motorfestene, det er oftest problemet, men også foringer å innfestinger i forstilling kan gi disse symptomene =)
  9. hehe bilen er solgt videre til en kompis å han hadde puttet på noen 155 dekk bake siden han uansett ikke kunne konkurere med 2,5l bmw motoriserte volvoer, 150hk kadetter og golfer med stortsett like mye :P jeg har også ett volvo pv prosjekt som skal få femmer å i bilcross men det blir en bra mye mere dedikert bil en 740en
  10. det er en KU som er montert men den er i hovedsak en midlertidig motor da jeg har planer om å få hendene på en 10vt å slippe nedi etterkvert, har en trimkam liggende men må skaffe en annen type kamhjul for den, kan vel si det sånn at denne motoren er til nå påkostet planing og ny toppakning :P motoren fikk jeg gratis har før bygd 740 med femmer men da for bilcross, å lyden er vertfall upåklagelig
  11. da snøen bynte å falle her i nord norge så kom lysten på rwd igjen, men som VAG man så var det jo ikke så mange andre valg en litt custom arbeid. kjøpte en billig lokal 740 diesel siden audi femmer 6er å 8er passer rett på diesel clutch huset, kjørte med 82 disesel hester i 1måned til en sviktende toppakning hindret videre bruk å da startet dette lille prosjektet da jeg kjøpte den så var den jo like lite attraktiv som alle andre 740er, men relativt hel til å ha gått som taxi i mesteparten av sitt liv oppjustering av pumpa hjalp jo litt (merk porten) så her har den stått i garagen i ca en måned pga litt mye sykdom, her er da noen bilder av hva som har blitt gjort til nå ut med dieseln prøver femmer oppi før bygging av bunnpanne og motorfester litt tight med femmer maifoil så da prøvde jeg meg frem med manifoil fra dieseln, endte opp med å kappe av fremste port og bruke det motorfestevenstre så var det innsuget som måtte friseres litt for å få plass under panseret ;) ble senere sveist lokk på denne å så bunpanna å toppen fikk seg en liten frisering blokken fikk litt lakk slik står det idag det er ikke mange timene igjen før det er oppstart, men man må jo ha tid til å være i garagen også det som gjenstår er og fikse tur å retur av bensin noen få ledninger få montert innsprøytninga få ferdig kjøling og ordnet en vifte
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår