Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mange av dere har blitt tatt i Nordbytunnellen?

 

De to tunnelløpene omtales som Gullfaks A og Gullfaks B, fordi de gir så store inntekter til statskassa, men er det egentlig så mange som blir tatt der?

 

jeg har aldri hørt om noen som har blitt tatt der... har sitti på i 200kmt igjennom der flere ganger jeg og vi har aldri blitt tatt

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor fort d gikk, siden nåla på speedoen sto å dirra en plass mellom 230-260, men jeg kjørte ut 5a på en saab 900gl, og det skulle tilsi ca 250 etter den formeln tidligere i posten. da kom nesten panseret av. takk gud for uoriginale panserlås. takk gud for at jeg kjørte ras på den motoren. kjøpte meg et par år ekstra der gitt..

Dont worry, I'm an expert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei si det

 

peugeot 306xrd her snakke vi 65 ville gampa æ hva vel 16 rundt 150 aleina! :P

saab 9000t gikk det så radi unna at vinduspusseran bynte å gå av seg selv! :P regner med rundt 230.

mercedes 190d har tynt den opp i 165 som å skal være toppfart!! :P

saab 900t trur æ bare har hatt rundt 200 hadde jo akkurat fått lappen så torte ikke så mye!! :P

 

 

en kar æ kjenne kjørte ut speedometre i lavangsdalen inn mot tromsø på en suzuki hayabusa (turbo).

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

165 i MB 280 SE, 140 i Taunus 2.0L i gamle dager, Fra Oslo til den gamle bommen ved Drammen (Ford'en tålte ikke det gitt), 170 i Mitsubishi Space Wagon.

 

Går ut ifra at alle bruker den farten speedometeret i bilen oppgir. Ettersom så mange her har kjørt fortere enn det bilen faktisk kan gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ut ifra at alle bruker den farten speedometeret i bilen oppgir. Ettersom så mange her har kjørt fortere enn det bilen faktisk kan gå..
Isåfall gjorde R'en min 345-350 km/t på Ringbanen...på fjerde gir. Med giring til 307km/t. Snakk om overvarving.. :D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår