Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

Ute og stikker pinnen i maurtua ser jeg *ler*

(sitter og venter på føstemann som prøver å si han har brutt lydmuren med en 316 elns)

 

Selvsagt. Etter å ha sett en rekke verdensmestere og ljugepaver her, synes jeg det er fornuftig å se hvor langt folk drar den. Personlig har jeg kjørt i 457 km/t med en Honda CBR 600. Men det var i tunnel, så det var nesten ingen luftmotstand, og derfor gikk det såpass fort. Muahahahahahahahahahaha!

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen. Jeg må trimme turboen...

 

Det bør du nok da. Jeg slår deg tross alt med over 100 km/t. Du bør nok borre opp luftinntaket til en diameter på ca 25 cm, og montere flensedyser som tillater et ladetrykk på ca 17 bar. Da bør du være i stand til å nå 400 km/t, om ikke annet.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør du nok da. Jeg slår deg tross alt med over 100 km/t. Du bør nok borre opp luftinntaket til en diameter på ca 25 cm, og montere flensedyser som tillater et ladetrykk på ca 17 bar. Da bør du være i stand til å nå 400 km/t, om ikke annet.
Tsk tsk...skrivefeil... jeg hadde 326 hk ved 1.13 bar... du må ikke glemme kommaet...ikke 17 Bar,1,7 bar. Da har jeg rett over 400 hk,og 400km/t-grensa ligger for fall... Men,det er jo umulig å slå disse nye 600'ene...det vet vi jo alle.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsk tsk...skrivefeil... jeg hadde 326 hk ved 1.13 bar... du må ikke glemme kommaet...ikke 17 Bar,1,7 bar. Da har jeg rett over 400 hk,og 400km/t-grensa ligger for fall... Men,det er jo umulig å slå disse nye 600'ene...det vet vi jo alle.

 

Skjønte du ikke at jeg kødda eller? Mulig at jeg er helt mongo nå, men jeg leser innlegget ditt som delvis seriøst og delvis useriøst, så jeg forstår ikke helt om du har forstått at jeg kødda eller ikke...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte du ikke at jeg kødda eller? Mulig at jeg er helt mongo nå, men jeg leser innlegget ditt som delvis seriøst og delvis useriøst, så jeg forstår ikke helt om du har forstått at jeg kødda eller ikke...

imstupid Han kødder :)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forteste jeg selv har kjørt i er 160 km/t med rød L i bakruta :) eller var vel "övningskör" som sto på, var på vei hjem fra Göteborg på E6 mellom der og grensa en plass

 

Forteste jeg har sitti på i er 180 :) Satt i en X3 og kappkjørte med en splitter ny RS4, mellom Moss og Oslo på E6. Klokka var vel rundt 2 på natta, og vi vant i bimmer'n :)

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forteste jeg selv har kjørt i er 160 km/t med rød L i bakruta :) eller var vel "övningskör" som sto på, var på vei hjem fra Göteborg på E6 mellom der og grensa en plass

 

Forteste jeg har sitti på i er 180 :) Satt i en X3 og kappkjørte med en splitter ny RS4, mellom Moss og Oslo på E6. Klokka var vel rundt 2 på natta, og vi vant i bimmer'n :)

 

HAHA! Den dagen en X3 slår en RS4, må RS4'n være den nyeste modellen til Lada. Dagens dummeste påstand :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte du ikke at jeg kødda eller? Mulig at jeg er helt mongo nå, men jeg leser innlegget ditt som delvis seriøst og delvis useriøst, så jeg forstår ikke helt om du har forstått at jeg kødda eller ikke...
Kødder ikke skikkelig tilbake før man sår tvil om man kødder eller ikke.. ;)

 

Den beste løgnen eller fanterihistorien er den som har et snev av sannhet,vet du.. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder ikke skikkelig tilbake før man sår tvil om man kødder eller ikke.. ;)

 

Den beste løgnen eller fanterihistorien er den som har et snev av sannhet,vet du.. :)

 

Da er vi enige. Var stygt redd for at vi hadde et alvorlig kommunikasjonsproblem, men da er vi altså på nett ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fra spøk til revolver... Det raskeste jeg har kjørt med ting jeg eier selv er 274 km/t (ifølge speedometeret) på en Honda CBR 600 F Sport med Akrapovic-effektanlegg. Dette skjedde i den meget vindstille Nordbytunnelen mens jeg var iført en ikke alt for aerodynamisk tekstildress og en liten ryggsekk på ryggen. Ser for meg at den faktiske toppfarten ikke var mer enn mellom 250 og 260 km/t.

 

Det raskeste jeg har kjørt generelt er også med MC, men dette var en lånt Kawasaki ZX-12R med turbo, ca 320 hk. Denne gjorde bortimot 360 i følge speedometeret, og da aksellererte den fortsatt bra da rettstrekka tok slutt og jeg måtte bremse. Tipper at realistisk fart var rundt 330, med tanke på at det ofte er en god feilvisningsmargin ettersom farten øker. Men 330 er egentlig fort nok, føler ikke noe stort behov for å kjøre fortere på norske riksveier ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi enige. Var stygt redd for at vi hadde et alvorlig kommunikasjonsproblem, men da er vi altså på nett ;)

Min humor har en tendens til å være såpass tørr at Gobi er et hav i sammenligning... Og,seff er vi på nett...svært vanskelig å kommunisere uten nett i disse dager. :D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min humor har en tendens til å være såpass tørr at Gobi er et hav i sammenligning... Og,seff er vi på nett...svært vanskelig å kommunisere uten nett i disse dager. :D

 

Den var da ikke spesielt tørr... Øhm... :)

 

Hva tror du om han X3'n som kjørte fra RS4'n litt over her da?

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår