Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøre fort ??? driver da ikke med det !! Holder Altid fartsgrenser osv !!!!

 

PS. det er temmelig fett og ligge sidelengs inn fra hovedveien og inn på parkeringsplassen til Strømmen Bil Og Radio Med FWD ikke brekk og bar asvalt !!!! :D

 

Forteste jeg har kjørt selv er vel mellom 180/190/200 noested

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

 

:D Sant nok, men ting skjer jo når man minst venter det....

 

 

 

Ja, men syns det er like greit å begynne tidlig enn å luse rundt i lovlige hastigheter helt til jeg får lappen, så gi flatt jern uten å ha vært over 90 før!:rolleyes:

 

Dessuten har jeg fått litt reaksjonstrening etter å ha grisekjørt mopp i 2 år:op

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forteste jeg har sutti på er 220 km/h.. Det var en Volvo 240, også i en BMW 323 og en Mercedes 190 E...

Dette har hendt flere plasser men felles plassen der alle har kjørt så fort er Vallavikstunnelen nær Voss.

 

Forteste jeg har kjørt selv er 200 km/h med min egen Volvo 740 GL '90... Det var i Tyssedalstunelen... Kick med den orginale bilen. Vugga gått da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 km/t ett eller annet sted inni skauen mellom Drangedal og Fyresdal. Ga meg fort da jeg innså hvor fort det egentlig gikk.

Var ikke klar over det før jeg kikka ned på nåla.

 

Ganske så udramatisk opplevelse egentlig; men det er jo tross alt en Porsche. ;)

Lurer på hva prisen for 200 i 80-sone er !?!

 

Er usikker på nøyaktig hvor mye det var å gå på, men er temmelig sikker på at den hadde greid opp mot 240 på meteret.

Ikke gæærnt for en 16 år gammel 4-sylindret bil, eller hva?

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår