Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet


Rage

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir nice med det du skaffa deg nå :D

 

Satser på det :D

Blir litt koseskruing til helgen, så bilder kommer på mandag tenker jeg.. Blir spennende å se hvor mye det vil gjøre seg i bilen. Folk må tro jeg er rar med det jeg har kjøpt nå men, hihihi :)

Skal ting være 100% skal det være 100%.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vader? :smilbmw

 

Not yet ;)

 

Skifter dashboard. Kommer fra en 98 modell, og ser helt nytt ut. Skinn lignende, samme som Bjørn har i sin cab. Tror det gjør MYE innvendig. Alt av grå plast skal skiftes til sort, tror det blir knall. Startet igår, har fått ut center console, dekslene ved ben begge sider, og hanskerom. Ser ganske bomba ut innvendig nå ;)

 

Skal fjerne gamle stereokabler som ikke brukes og. Kanskje 200gram letting notin

 

Har også montert M-håndbrekk håndtak, som jeg synes ble søtt. Blir en del koseskruing som man gleder seg til, idag og imorgen.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihhihi, kommer sikkert til å gå fæææælt.. Kanskje en fordel å ta ut 50kg verktøy og 100 tomflasker først ;)

 

Nei nei, blir bra. Du skal få montere chromeringer mens jeg leker med hjernen til bilen idag Bjørn ;P

Problemer med "hjernen" på bilen, uhm..? (ecu)

Hørtes dyrt ut i så fall, hehe :p

 

Blir kos med ny dash. Gleder meg til å se bilder :D

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår