Elgen- Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Gut gut Andreas.. Må gjørra det selv å.. Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 "Lakka" ned ja :) :) Men det ble jo bra ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Hehe såg no bra ut på avstand, men siste bilde av dr.s såg ikke helt bra ut=) Skal prøv å få min også lakkert ned snart også. 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Bildet Dr_S la ut er jo ikke ferdig, ble jo bra til slutt.. mangler bare polering så blir det kjekt 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hehe såg no bra ut på avstand, men siste bilde av dr.s såg ikke helt bra ut=) Skal prøv å få min også lakkert ned snart også. Dette er under arbeidet. Det grå er lagt over for "beskyttelse" fra bmw, så hvis du fjerner det, har du lakk under. Vips, penger spart. Tok meg 20min på den ene kanalen, med litt polerduk med litt tynner på. Så rett opp og vaske det av etterpå, polering skjer idag. Jeg er fornøyd i alle fall, det som betyr noe :) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Er det slik på alle E36er? Stilig i såfall, aldri hørt det før, tenkte man måtte betale ekstra for å få de lakkerte fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Er det slik på alle E36er? Stilig i såfall, aldri hørt det før, tenkte man måtte betale ekstra for å få de lakkerte fra fabrikk. Er nok det om du ikke har lakkert ned tror jeg.. skal ta det i kveld kanskje om arbeidslysten tar overhånd. Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Det er nok en grunn til at BMW har "lakkert" kanalene grå. Men gjør som dere vil, blir nok ikke så værst. Men foretrekker å lakke over den grå fargen. AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prog_Kick Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 hva har du brukt for å fjerne dette og få frem lakken, uten at du også ødelegger lakken som er under? rage: hvis du kan skaffe meg slike gulvmatter så send meg en pm ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 bruker litt tynner og gnur vekk. lønner vel seg og polere/rubbe litt der etterpå. Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Det er nok en grunn til at BMW har "lakkert" kanalene grå.Men gjør som dere vil, blir nok ikke så værst. Men foretrekker å lakke over den grå fargen. Du foretrekker å dra penger ned i dass, det vet vi jo fra før. Når de skal pusse ned kanalene for å grunne, så vil de jo se fargen uansett, tror du virkelig så mange av de lakker da? :rolleyes: Prog_kick: Jeg skal sjekke når jeg får innstalert grøftelys, så kommer jeg tilbake til deg. Elgen-: Jepp, rubb vekk alt med tynner, dra rett ned i vaskehallen med svamp og såpe, spyl av. Så skal jeg ta på et lag med klarlakk, så vokse og polere. Igår tok jeg andre kanalen, og det ble også perfect. Imorgen blir koppene lakket. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Mye syk humor når vi holdt på i går, blir jo gal av detta tynnergreiene 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Det er nok en grunn til at BMW har "lakkert" kanalene grå.Men gjør som dere vil, blir nok ikke så værst. Men foretrekker å lakke over den grå fargen. Hva f. er vitsen med å lakke over d grå når du har org lakk under? uhhmmwhat? Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Mye syk humor når vi holdt på i går, blir jo gal av detta tynnergreiene Hahaha ja, så knallbra. Skulle gitt de småbarna som herja så jævli rundt oss en liten tynnerklut og notin x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Sånn ble side 2 seende ut. Den ser litt crappy ut enda, skal vokse og polere begge sider i helgen, så blir dette perfect. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg