Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet


Rage

Anbefalte innlegg

Da var jeg snart den heldige eier av en BMW E36 320i Coupe fra '92. Får bilen mest sannsynelig imorgen, da eier skal få skiftet frontrute + litt div imorgen.

 

Bilen har som mange andre 12år gamle biler, litt småplukk som må gjøres: Begge bærekuler forran må skiftes, og litt simringer som må skiftes. Hadde den på NAF test, og det var verdt det for å si det sånn ;)

 

Ellers følger det med Alessio 5-eika felger (15"), med piggfrie vinterdekk på, som har nye pirelli dekk, 17" sommerfelger med helt nye dekk, 235/40-17 bak og 215/45-17 forran. Følger også med en Pioneer spiller, som forrige eier visstnok mente kostert 8000? + Pioneer 6x9 høytalere som er montert opp der de originale hattehøytalerne satt, slik at de ikke synes. Sitter også Schnitzer øyelokk på den såvidt jeg skjønte.

 

Den har nye klosser bak, nytt luftfilter, olje, oljefilter etc etc.

Har bare bildene som eiern tok foreløpig, får jeg den imorgen så tar jeg nye bilder da!

 

Siden.jpg

Forran.jpg

Bak.jpg

 

Etter hvert som jeg får tid, skal jeg også hive inn litt anlegg som jeg har kjøpt, Boss 1000w 2kanals, 1Farad RockFord Kondis og en 12" Rockford basser.

 

 

Kondis.jpg

Forsterker.jpg

Bass.jpg

 

Kommer til å oppdatere tråden fortløpende etterhvert som det skjer ting og tang på bilen :)

 

Andreas

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Eye Candy

Bra valg....

 

 

 

Skal du gjøre mye med den?

 

Helt enig :)

Vet ikke enda. Skal først og fremst få montert opp anlegget, så hvis noen har tips til meg hvordan det kan\bør gjøres, evt få det litt kult, så del det gjerne med meg, setter pris på det! Etterhvert så blir det sikkert 2.5" effektanlegg og con-filter, alt etter hvordan jeg prioriterer pengene mine fremover. Kanskje nye baklykter også (hvite/røde), men vi får se, vi får se.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grættis med bil Rage..

 

Er bilen senket noe?

Baklykter hadde jeg ikek prioritert med det første. Ser jo ganske bra ut de som sitter på.

Hva med å lakkere helt ned da? ser pent ut det..

Hvor langt har bilen gått da?

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Elgen-

Grættis med bil Rage..

 

Er bilen senket noe?

Baklykter hadde jeg ikek prioritert med det første. Ser jo ganske bra ut de som sitter på.

Hva med å lakkere helt ned da? ser pent ut det..

Hvor langt har bilen gått da?

 

Den er faktisk ikke senket. Jeg trodde det til å begynne med, men den har såpass lav profil så det kan se sånn ut.. Les forrige innlegget angående nedlakkering :)

Bilen har gått 220 000Km, med komplett servicehefte.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bruke noen penger vil jeg tipse om m-tech dørlister. De er den beste modifiseringen du kan gjøre for mindre enn 1500kr. De trekantede listene som er der originalt passer absolutt ikke inn med front og bakfanger slik som m-lsitene gjør.

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ndrz_318

Skal du bruke noen penger vil jeg tipse om m-tech dørlister. De er den beste modifiseringen du kan gjøre for mindre enn 1500kr. De trekantede listene som er der originalt passer absolutt ikke inn med front og bakfanger slik som m-lsitene gjør.

 

Okey. Skal huske på det. Hvor får man kjøpt de? Pris?

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

jeg skal være råneberta di Andreas :P syns jeg har sett den bassern der og før gitt :P låter bra den. hjelper deg å montere stereo vet du. finner en tøff løsning på ting. :D

 

Hihi :D Ja, den har du nok sett før ja. Spiller bra nok den! Jess, får satse på det. Først modda vi boksen min, så modde anlegg i bil, neste blir vel å modde rommet mitt? Du får bare rope ut hvis du trenger hjelp til noe :P

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man på jobb og stresser med siste overføringen av penger mellom kontoene, håper alt klaffer idag. Har også sitti og kikket litt rundt på div deler til bilen, er det noen som vet hvor jeg får kjøpt stabstag? Og hva dette koster? Trenger også litt tips til hvordan jeg skal bygge anlegget i bilen, kom med tips :)

 

Andreas

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår