Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet


Rage

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ThaBoZZ

Grattis med skikkelig bil Rage :D:D:D:D

Ikke lenge før lappen er i box heller nå vel? ;)

Får nok mye morro med den bilen der :)

 

Nei, er ikke lenge igjen nå, gleder meg som en liten unge på julaften! Får satse på at det blir en morsom bil, spesielt på vintern ;)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

Har også sitti og kikket litt rundt på div deler til bilen, er det noen som vet hvor jeg får kjøpt stabstag? Og hva dette koster? Trenger også litt tips til hvordan jeg skal bygge anlegget i bilen, kom med tips :)

 

Andreas

 

 

Stabstag får man kjøp de fleste steder (også av oss).

 

prisene på stabstag varier veldig etter merke, kvalitet, hvordan det er laget o.s.v. Det enkleste er å finne ut hvilken ca hvor mye man vil bruke på det. Og åssen man vil at utseende og "styrken skal være". I en coupe så er det relativt greit å bygge anlegg. Kommer jo litt annpå her og om man er interessert i mest mulig lyd, eller utseende, eller kombinasjon. Å legge forsterkere i "brønnen" er en mulighet, eller å legge elementet der. Det finnes så sinnsykt mye forkjsellig. Vis du er interessert i det kan du sikker komme innom en tur så kan jeg gi deg alt av råd jeg/vi kan, og se på hva vi har gjort med våre biler.

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå for effekt anlegg ja, scorpion :)

 

 

me skal ha rustfritt annlegg fra monifold og hele veien bak uten katalysator, med scorpion (dtm?!) :)

 

håper det blir bra, dessverre må det vente litt, noen andre detaljer som må fikses først.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt scorpion på mine 2 tidligere bmw'r.. Helt rå lyd..På 323'n hadde jeg STW og på 320'n var det DTM. Bråka litt mer med DTM..Lyden går mer opp..hehe.. Venter forsatt på Eisenmann til bilen nå..får se hvordan det blir..

 

ang bygge anlegg i e36..Husk at bagrommet er veldig lydtett. Har selv en 10" sub i bagrommet nå. Jeg har skisekk så det kommer en del mer lyd inn..:) I gamle brutterns e38 tok de ut mye av innmaten på baksetene for å få inn lyd fra bassen.. Du kan evnt gjøre dette hvis du syns det blir lite lyd..

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår