Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet


Rage

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For mye jobb til at jeg gidder dette :) Ser ikke helt vitsen liksom. Hvor er airbagen over hanskerommet? =)

 

 

Eneste som faktisk var køddent var skruene som sitter helt oppe ved vinduet, jobben tok i overkant av 7 timer, men det var inkl pisspreik osv med de 4 andre som var der :P var vel kanskje et par timers effektiv jobbing hvis du vet hvordan det meste sitter fast.

02 Konebil - Offroader'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næsj..Ikke mye pisspreik ass:D

Hihihih, ikke i det hele tatt :P

 

Dr_S: Skal det være 100%, skal det være 100% :)

Vet akkurat åssen jeg vil ha det innvendig nå, da går man bare å gjennomfører det. Hvorfor nøle? :titties:

 

Synes det ble veldig bra selv, blir spennende å få i nytt interiør.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde seg så absolutt med ny dash.

Betydelig mye penere enn det gamle! :D

Som du selv sier, det blir spennende med nytt interiør :)

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble pent i grunn ;) Får ta meg en tur bort og ta en titt snart. Se hvordan det blir, og evt om jeg får vippa inn en idè eller to ang videre planer. Selv om det virker som du har nok planer selv :p

 

Og som du sier over her, skal det gjøres, så skal det gjøres skikkelig. Ikkenoe vits å gjøre en ting halvveis :) Blir spennende å følge med fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble pent i grunn ;) Får ta meg en tur bort og ta en titt snart. Se hvordan det blir, og evt om jeg får vippa inn en idè eller to ang videre planer. Selv om det virker som du har nok planer selv :p

 

Og som du sier over her, skal det gjøres, så skal det gjøres skikkelig. Ikkenoe vits å gjøre en ting halvveis :) Blir spennende å følge med fremover.

 

 

Bare å komme det ;) Du vet hvor du finner meg!

Ting skal gjøres 100% fremover i alle fall, lei av halvveis ferdige ting.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite som har skjedd denne helgen etter sist helgs dashskifte. Har montert de 2 siste delene som manglet (Deksel under ratt og på siden mot døra på passasjersiden) på dashen.

 

Eller har jeg endelig fått satt inn kondensatoren min (Takk til liIIebror!), en 1 Farad RockFord Fosgate Punch sak.

 

Også fått bremseklosser bak nå, PBR Axxis som visstnok funker meget bra med brembo skiver, så skiver bak er ikke så langt unna å bli skiftet.

Og igår hadde vi knall vær her!

Klosser.jpg

Hagl.jpg

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damn.. nå har jeg sett igjennom 48 sider, og lest tja.. 80-85%, bilen din har pene deler i seg i hvert fall, hvis det ikke blir celica på meg, blir det bmw :D FINE!

 

PS : bra med mange bilder, vil se fler :D

Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår