Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet


Rage

Anbefalte innlegg

Bjørn satt på med meg oppover, og vi kjørte masse svinger på vei ned, og man sitter bare stille, selvom man er i en brå sving. DIGG! :D

 

Dere ser ikke så breie og svære ut på bildene :) , så forstår ikke helt hvordan dere "sitter stille" i svinger i disse setene. Mulig det er annerledes i mine som er av vanlig skinn, for jeg blir ihvertfall kastet fra side til side i mine. Så vader-setene kan ikke anbefales til særlig sportslig kjøring desverre, da må jeg isåfall ta på meg en "fat-man-suit" angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dere ser ikke så breie og svære ut på bildene :) , så forstår ikke helt hvordan dere "sitter stille" i svinger i disse setene. Mulig det er annerledes i mine som er av vanlig skinn, for jeg blir ihvertfall kastet fra side til side i mine. Så vader-setene kan ikke anbefales til særlig sportslig kjøring desverre, da må jeg isåfall ta på meg en "fat-man-suit" angry

 

 

Det er mulig, du kan jo dømme selv. Tatt på siste treffet på rudskogen:

179\92kg :)

Pisser.jpg

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice bilde :rolleyes: Nå har nok setene dine mer "klistre-evne" enn mine pga skinntypen på sidene, men jeg ble ihvertfall negativt overrasket. Søkte endel på bimmerforums.com i etterkant for å se hva folk synes om vader setene, og veldig mange der som er negative til dem. De ser jævlig bra ut, men er ikke veldig sportslige er det som går igjen der. Er veldig fornøyd med mine, men duger ikke som dedikert stol til banekjøring. Til daglig bruk er de perfekt, så klager ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice bilde :rolleyes: Nå har nok setene dine mer "klistre-evne" enn mine pga skinntypen på sidene, men jeg ble ihvertfall negativt overrasket. Søkte endel på bimmerforums.com i etterkant for å se hva folk synes om vader setene, og veldig mange der som er negative til dem. De ser jævlig bra ut, men er ikke veldig sportslige er det som går igjen der. Er veldig fornøyd med mine, men duger ikke som dedikert stol til banekjøring. Til daglig bruk er de perfekt, så klager ikke.

 

 

Skjønner hva du vil frem til. Jeg sklir litt i de BMW328 har, skinn. Sitter veldig bra i mine, litt mer "robust" overflate, så man sklir ikke. Ser veldig bra ut ja, du får komme å prøve mine da vettu ;)

 

Bildet er fint ja, første jeg fant.. (Faens kompiser..)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bra du er fornøyd ihvertfall..

Tok vel et par timer fra vi starta til vi var ferdige, med mye pisspreik ( som vanlig )

 

Og ja Martin, jeg har gensern fortsatt :D Bruker den når jeg mekker og drit. hehe, utrolig at den passer fortsatt, fikk den under en fotballturnering for hauger av år siden.

02 Konebil - Offroader'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bra du er fornøyd ihvertfall..

Tok vel et par timer fra vi starta til vi var ferdige, med mye pisspreik ( som vanlig )

 

Og ja Martin, jeg har gensern fortsatt :D Bruker den når jeg mekker og drit. hehe, utrolig at den passer fortsatt, fikk den under en fotballturnering for hauger av år siden.

 

hehe.... grilling hos fekjær den 17. hvis du er int?

kommer hjem på søndag.

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble slettes ikke dumt dette, nei! Respect to the man in the ice cream van! =)

hehe...kjente ikke igjen deg på det bildet der, rage sombrero

 

 

Hehe, ble ikke dumt nei. Utrolige gode stoler (mener nå jeg) sitter som støpt. Og nå sitter jeg og leecher wireless nett av en i nabolaget, kjekt med usikret nettverk ja... Sitter i bilen og taster, folk som går fordi tror jeg driver med noe tull =)

 

Skiftet toppdekselpakning igår, da denne lakk litt.. Var røket på 3 steder fant vi ut, så det er greit å ta. Sjekket tilstand på kammer, kjede samt kamdrev, alt er helt strøkent. Ikke antydning til slitasje :D

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deam! Har jammen lest i gjennom 51 sider :D Utrolig gøy med alle bildenen du har oppdatert med! ;) Stå på!

 

Men jeg har noen spørsmål, hva er:

 

TUV papierer? Noen som kan fortelle meg hva dette er? Og hva er "Cat" ? Klarte aldri helt å forstå hva dette var ?

Opel Astra G 1.4 16v 2001 mod automat,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår